dissabte, 27 d’agost del 2011

Segueix fotent una Xafogor!!!

Aquest agost em te descol·locat, la meva memòria no va molt enllà, ho reconec, ara be recordaria un mes d'agost com aquest si el hagués viscut en alguna ocasió... per mes que en parlo amb la gent que conec tots acabem dient el mateix... Quin Estiu més estrany!!! Un Juliol més fresquet del normal, que per pedalar ha estat de conya i aquest Agost Xafogós... que amb bici, pedalem de bon matí, amb la calitxa que es posa ja de bon hora, i acabem la sortida més empapats de suor que amb un sol de justícia!!! De fet hi ha dies que fins i tot et costa més respirar que de costum... falta aire!!!

Aquesta setmana tinc previst prèndre-me-la més suau... qui em coneix es deu està fotent a riure... jejeje. Però com he dit, tinc previst... i les previsions sempre solen fallar!!! no???

Així que el Dilluns toca descans, però ja el Dimarts decideixo anar a córrer pel carrilet i amb la xafogor que ja fa a les 8 del matí m'hi poso per fer 11Km amb 55min. Segueixo al meu ritme de 5min/Km aprox. i acabo moll com un ànec, no gaire cansat, però si que reconec que aquesta xafogor altera el rendiment personal de qualsevol. O no es així???

El Dimecres agafo la Canyon i amb en Xevi de Manlleu i un seu company, en Crivi, em demanen de fer una rutilla no gaire trencacames i de caire "Sortida d'Escalfament", així que els porto per terrenys d'en Lara i Solius a fer pista, camins i corriols amb alguna trialera tècnica, on en Crivi ha llepat el terra en una ocasió, sense fer-se mal.
Ruta de 35Km, 3Hr, 575desnivell+

El Dijous he quedat un altre cop amb en Xevi de Manlleu, per sortir a córrer pels Carcaixells. Anem amb cotxe fins a Sta.Cristina i d'allí fem corrents la pista del Golf i fins el pont/passera de fusta que ja enfila el corriol a les muntanyes. A partir d'aquesta passera, fem caminant tot el corriol de pujada, a bon ritme, sense aturar-nos i a dalt ja trobem el primer tros de cadenes per ajudar a pujar fins dalt de tot de la primera roca. Per anar del primer cingle al segon hi ha un pont penjat, que sembla tret de les pelis d'Indiana Jones... Fot un amica de canguelis, i tot i estar prohibit travessar-lo, ho fem amb precaució.
A partir d'aquí ja anem per tota la carena d'un cim a un altre, en algunes ocasions sembla mes be escalada que caminada... fins arribar al cim més alt de tots, El Montclar. Gaudim una estona de la impresionant vista que l'indret ens regala i tot seguit anem de tornada. Baixem del Puig del Monclar caminant i tot seguit agafem pista de baixada per poder fer-ho corrents, a bon ritme, amb cura, que baixar corrents és molt complicat i pots lesionar-te fàcilment. A mitja baixada de la pista, agafem el corriol de "La Tita Negra" per seguir-la fent corrents. M'ha agradat molt, aquest corriol el faig tot sovint amb BTT i no m'havia imaginat mai de fer-lo corrents. Desprès del corriol, toca més pista fins a Sta.Cristina... que es fa una mica "pal" però amb companyia ès una mica mes distret.
De fet avui han sortit uns 12km corrents i 4 caminant per fer un desnivell aprox. +400mts. Gens malamet per ser la meva primera sortida corrents en serio per muntanya.
S'ha fet notar un altre cop la sensació de Xafogor que estem passant en aquests díes i he arribat a St.aCristina moll com un ànec... vaja que es ja costum en les darreres sortides.

Divendres estic molt tocat de les cames... no havia corregut mai per muntanya i crec que ho pagaré uns dies... i això que tinc a tocar la Cursa del Pollastre!!! Espero recuperar l'estat de forma en aquest parelll de díes. Així que avui toca recuperar i demà ja en parlarem!!!

Avui, Dissabte, tot i que vaig anar a dormir una mica tard, he quedat amb el veí del càmping, en Paco, per fer una sortida d'estirament de cames... per escalfar aquests pistons que duc per cames i veure com responen per demà.
Avui s'ha d'agraïr el canvi de temperatura que ja es fa notar de bon matí. Ahir al ploure ha refrescat l'ambient i sembla ser que la xafogor que ens acompanyava cada dia haurà desaparegut definitivament per aquest estiu. A veure si és així i el Diumenge tenim una bona temperatura per fer la Cursa!!!

Així que torno a anar per Solius a fer un puja/baixa per corriols i desprès, de tornada, anem a fer un tros del Tàctic St.Feliu, a fer mes corriols. Poca ruta, molt suau i que m'ha anat molt be per escalfar les cames.
Ruta de 23'5Km, 2Hr, 300desnivell+

Demà Diumenge el Pollastre... a veure com serà aquest any!!! una cosa està clara, clarísima...
SERÀ MOLT DURA!!!

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada