dijous, 8 de setembre del 2011

Una mica de tot

Desprès d'una setmana sense castigar el cos físicament, ... de fet en tot el que porto d'any no he trobat cap setmana que hagi sortit amb btt o córrer menys de 3 dies, començo aquesta amb bones perspectives...

Dilluns a córrer 11o12 Km aprox. Fins a la Devesa, donar-hi una volta i tornar cap a Sarrià.

Dimarts ja he quedat amb en Quique per fer una sortida nocturna corriolera i "canyera". Així que després de comentar-ho als que esteu dins la meva llista de BTTteros i rebre les confirmacions, o no, d'alguns de vosaltres... a les 8 de la tarda, amb l'Edu i en José Antonio anem cap a Girona, amb en Quique, per anar tots plegats fins a les casernes de l'Emili Grahit, on hem quedat amb la resta de bikers.
L'Edu ha fet la foto, per això no hi surt!!!.
Gràcies.
Allà ens esperen en Jordi i un seu company, en Gerard i molts més que vaig veient i reconeguent d'altres sortides que hem coincidit, i d'altres que és la primera vegada que coincidim.
Un cop hi som tots ja ens posem a pedalar direcció a Quart pel carrilet, on també s'hi afagirà l'Eva... per completar la colla de 21 bikers!!!

A Quart ja agafem direcció el Celre, pista-camí i algú corriol que de nit es fa ja amb seny els que anem amb bones llums i amés amés amb precaució els que no porten bones llums. Després de pujar, baixar, girar en algún trencat i agafar corriols... jo ja no se on soc!!!
Hem fet un corriol de baixada molt xulo i llarg, i arribem a una pista, que tot i que és de nit, reconec i ja se on som... la pista de Can Marcó del Clot. Esperem a replegar-nos i ja enfilem una pista-camí a l'esquerra "Vall Preona"... on pugem a un ritme molt alt, doncs el camí és d'aquells que tot i que va pujant i pujant, es pot fer a molt bon ritme. Ens trobem amb una pista que be de Can Pol i la continuem pujant... en alguns trams es fa dura la pujada, tot i que imposo un ritme alt, sempre hi ha qui va encara mes i mes fort... així que de tant en tant em toca anar a roda,... i es que un ja te una edat!!!
Arribem a un encreuament de pistes i en Gerard ens diu que te que tornar per un imprevist, així que jo i l'Edu, acompanyem en Gerard i en Jordi. Ens avancem al grup per portar-los fins a la carretera de Els Àngels i així ells ja poden baixar amb mes seguretat cap a casa.
Esperem a la resta de companys i fem la darrera drecera d'apeu fins la Casa de les Figues per agafar el corriol que puja a la torre de llum i acaba per pujar fins els bancs. Aquí, uns quans bikers que no van amb gaire llum, entre ells l'Edu i en José Antonio, decideixen anar per pista i els que anem amb bones llums (o senzillament estem més "il·luminats") fem la baixada pel corriol una mica tècnic que de nit es fa doblement tècnic. Uns més depresa i altres mes poc a poc, però sense ensurts... tots arribem a baix i ja anem a fer el trajecte de rigor per finalitzar la nocturna... que no es altre que pujar al parc de la muralla per baixar per escales del barri vell.
En aquesta pujada al parc de la muralla jo he apretat per gastar la darrera munició que em queda... però al tram final, els nens (un d'Amer i l'Alex Jaime) s'han quedat a gust amb mí... fotent-me una passada d'aquelles que penses... com és possible!!!... per deixar-me cuït, però a gust!!!

Després de la llarga baixada d'escales, toca la despedida... i fins a trobar-nos en un altre sortida.
Que sigui ben aviat companys!!!

Ruta Nocturna, 33'5Km, 3:40Hr, 850desnivell.
Crònica del "Sherpa"... Quique
Crònica de l'Edu
Track de l'Edu, ja que el meu gps no el va grabar be.

Dimecres torno a córrer 11o12 Km aprox. Fins a la Devesa, donar-hi una volta i tornar cap a Sarrià.

Dijous a les 5:30 estava previst sortir amb BTT amb l'Edu, en Pep, en Tomàs... Fer una sortida curteta, doncs també hem quedat per fer un Toc/Sopar a les 8:30 i ens ha de donar temps a dutxar-nos i canviar, així que... a les 4:45 em truca l'Edu que se l'hi està fent mes tard i que no sap si arribarà a l'hora, i tot seguit també em truca en Tomàs que no pot vindre i diu que en Pep tampoc... jo decideixo anar-hi igualment cap a Fontajau a les 5:30 i espero a veure si apareix algú...
De fet la tarda es presenta una mica rara, sembla ser un dia d'aquells "girats"... ja que només de sortir m'adono que vaig sense a penes frens, ni al davant ni al darrera, i em foten una fressa que mes val no abusar dels frens avui.
Amés surto sense el gps... se m'ha esconyat la pantalla tàctil i l'he enviat al servei tècnic, així que estaré uns díes sense i no podré disposar dels tracks que vagi fent... espero que siguin pocs dies i aviat torni a pedalar amb el gps.

Res que després d'uns minuts d'esperar a Fontajau, mentre reviso els frens... m'adono que m'han fotut plantasso!!! i jo solet cap a Sant Miquel, peró ja que vaig sol provaré un corriol que sempre he fet de baixada,... doncs avui dia per provar-lo de pujada... el corriol dels "presoners" o dels "lladres".
Així que enfilo cap a St.Daniel i a l'arribar a Can Lliure deixo la pista per agafar el corriol que baixa a la riera i ja puja per corriol mes tancat fins a unaltre pista. Deu ni do com puja en alguns trams, tot i així es pot fer tot sencer, encara que avui he tingut de parar un cop... tot per no posar el plat petit i tossut de jo per anar amb el mitjà. Pel proper cop el faré sense parar!!!
Un cop a la pista toca pujar un tros més fins a agafar un tros mes de corriol i acabar d'arribar a la pista de Puig Estela, per girar a l'esquerra i ja anar fins a St.Miquel.
Com ja va sent habitual en les darreres pujades que he fet a St.Miquel, el darrer tram de pujada ja el faig pel corriol trialera de pujada, en lloc d'agafar la pista... millora molt la tècnica i es mes distret.
Un cop a dalt de St.Miquel ja vaig cap avall pel la pista i corriols de baixada a St.Daniel i cap a casa.

Finalment una ruta d'uns 20 o 25 Km amb 1:30Hr i uns 400 metres aprox de desnivell...
i molt bona companyia.... Ahy, no que avui he anat sol!!! jejeje.
Fins la propera companys!!!

Divendres i Dissabte no sortiré amb BTT i Diumenge igual puc anar a la Cursa de Besalú "La Desfrenada"!!!... ja veurem

1. collons nano !!! fotaras por la proxima vegada que ens veiem . Fes , fes , en tindre que posar serios amb tu, ehhhhhhhh ? Bons entrenament nano. Salut company.

2. Noi, no descanses mai? Tindre que entrenar més per la propera Mitja.
    Salut i pedals

3. Pipo,
    les cames ja no donem més de si i per mes que vaig entrenant no pujo mes de nivell, així que res, no et preocupis que seguiré veient el teu cul, jejeje.

Ramon,
    intento no perdre el fil... ja que si descanso gaires dies em costa molt tornar a arrancar.
    Des de la Mitja marató de Girona, que vàrem coincidir, em vaig proposar fer-ho millor en la propera... i estic posant-hi de la meva part.