dijous, 10 de novembre del 2011

Desprès de 5 dies... tornem-hi!!!

Dilluns sembla ser que hi ha una petita treva amb la pluja i no farà acte de presència. Així que ja de bon matí el propòsit estava en sortir a pedalar i veure com ens ha deixat el terreny aquest coi de pluja intensa que m'ha tingut 4 dies de descans "forçat", jejeje.

Al matí ja m'he donat pressa a endreçar la feina i a les 10:30 he pogut sortir amb la CANYON Nerve a fer BTT "pistero", ja que dels corriols millor oblidar-me'n per uns dies. He agafat cap a St.Miquel a fer una mica de pistes del darrer dia... res a veure, les pistes ben molles, amb bassals i petits rius pel bell mig.
Això m'ha fet pensar en la Cursa de Muntanya que es va fer ahir Diumenge i lo salvatge que devia d'haver estat. Com algú ho ha comentat en el Facebook... Fang Aventura!!!
Res a destacar en aquesta sortida, pista llarga de la Font d'en Fita fins la carretera d'Els Àngels amb algun puja/baixa d'afegit, mitja baixada fins el mirador, tornar a pujar fins la torre d'Alta Tensió, els bancs, Puig Estela i Castell de St.Miquel... i tornada per Puig Estela, els bancs i pista fins la Font dels Lleons, on aquí si es veu el rierol ple d'aigua que baixa de la muntanya travessant la pista.

Finalment, 1:50Hr, 28Km amb 725desnivell.

Desprès, a la tarda, la Rosa em diu que se'n va a còrrer i jo que m'hi apunto.
Hem anat al seu ritme,... que ja el va agafant, ja!!!.
De Sarrià (fent volta per darrera), a Fontajau, pont fins la Rotonda del Palau de Congressos i tornada pel mateix camí.
Poc menys d'1Hr i poc mes de 8Km... no està gens malament, Rosa!!!

Dimarts, segueix la treva de la pluja... i l'he d'aprofitar.
Al matí he reparat la bici den Quim, canvi de pastilles i ajustar el canvi, per tant l'agafo per fer la sortida i així si hi ha quelcom a ajustar, ho faig sobre la marxa.
He anat cap a St.Miquel, pujant per la font den Fita, font dels Lleons i pista de l'esquerra que puja a la torre d'Alta Tensió... pujada dura per posar a prova el canvi, i anar-lo ajustant fins trobar el punt idoni. Segueixo fins els Bancs, Puig Estela i Castell de St.Miquel. baixo pel camí de les pedres, torno a pujar per pista direcció a Puig Estela i ja toca baixada del radar cap a St.Daniel i a casa.
Avui m'he trobat molt "castigat" de cames, em feia mal la part posterior de la cuixa. Tot i que la bici que portava avui no era de la meva talla, mes be crec que no deixo reposar el cos el que li toca i com es normal, ell demana i reclama el que necessita.

Finalment, 1:30Hr, 24'5Km amb 575desnivell.

Dimecres no tenia previst sortir, estava escarxofat al sofà, fent una dolça migdiada i em truca l'Edu per fer una petita sortida. Tinc que enllestir 4 cosetes que em queden del matí i per les 4 ja podem quedar. Ara feia força que no sortíem junts, Oi Edu???... quan no una cosa per l'altre, i ves per on avui tots dos pedalem per fer una pujada/baixada a St.Miquel. M'he deixat el GPS a casa, amb les presses... però ja sabem on anem i no ens perdrem!!! jejeje.
Hem agafat per fer el camí de les dones, però l'Edu avui m'ha proposat de pujar per una pista que jo no l'he fet mai... i així en lloc de girar i agafar el camí de les dones, seguim recte, agafem el trencant a l'esquerra i seguim pujant tota vora de la balla de la casa que estan restaurant. Si seguim el camí ens torna a dur a la pista que ja hem fet en altres cops i que puja als bancs... però no!!! girem a la dreta i comencem a pujar i pujar... com puja!!! en un tros hem perdut roda i hem fet 5mts a peu. Seguim pujant el camí fins trobar-nos amb un trencant, ja se on soc!!! Agafem a la dreta i fins el mirador, la torre d'alta Tensió, Puig Estela i St.Miquel, on baixem una mica per fer la pujada per darrera.

Ja tenim la feina grossa feta!!!
Allí a dalt fem una xarradeta, ens ha anat bé aquesta sortida... i ja anem de tornada, per la pista de la Font del Ferro. Tot just la primera baixada, ens hem trobat la Marisa que ve corrent de pujada. Ens aturem per saludar-nos i comentar la Cursa de Muntanya,... i cap avall que fa baixada!!! i es fa fosc ben aviat.

Suposo que hem fet uns 22Km, 1:30Hr i uns 500desnivell.
El millor... sortir amb companyia!!! Fins aviat, Edu.!!! i que no triguem tant com aquest cop, jejeje

Dijous tampoc tenia previst sortir, però ja se sap... les previsions poques vegades es compleixen!!!
Ara fa 4 dies que el meu gran amic Manel es va quedar sense feina, la situació actual, malauradament, ens porta a fets com aquests diàriament... poca cosa hi podem fer... Ànims!!!
Així que va i em truca per provar això d'anar amb bici,... i ja veus el que tardo a apuntar-m'hi.  Dit i fet, a les 11:00 del matí quedem a casa seva, zona de Els Maristes, per anar a fer carrilet... a veure com van aquestes cames. En Manel fa esport (al gimnàs) cosa que tot i que es treballa be diferents parts del cos, cames, braços, pit, esquena, també fa espinin... quan es tracta d'agafar la bici i pedalar en terreny pur i dur... això ja es un altre història!!! Ahhh... i ja en parlarem de la crua i dura muntanya!!! ja arribarà, ja!!!

Hem anat a fer carril bici de Girona a Anglès... anar fent a bon ritme, per no castigar massa el primer dia. Bescanó, Bonmatí i finalment Anglès amb 49min i la tornada amb 43min... més depresa la tornada, es nota que fa una mica de baixada!!! Això si, de tornada, passat Bescanó, en Manel ja anava una mica calent de cames.
Sortida de poc més d'1:45Hr, amb 30Km "carrileros". Ha estat bé per ser la primera que fem junts.

Per acabar de fer el dia, quedem per anar a dinar i així completem un bon matí.
Ens hem d'agafar les coses d'aquesta manera... vivim la vida, que la vida no s'atura!!!

Divendres, no, no... que no surto!!!

1. Hola Xevi;
    l esport del btt, et posa fort si el practiques, i si a mes tens la sort de sortir amb gent com tu, el patiment es fa mes be de portar!!!, em sortit amb bon ritme....ens veiem dissabte, i com sempre un plaer, QUE NO DECAIGA!!, I ja veig que tenim un altre per pedalar...anims Manel!!