dijous, 8 de març del 2012

3 més.

Una...
Dilluns, al matí, ben d'hora truco en Quique, doncs el passat Divendres em comentà que amb la seva colla (companys de feina) farien una Sortida per Rocacorba (be, si la sortida la condueix en Quique de ben segur que no és només Rocacorba, i ja pots comptar en que ens fotrà per algun corriol o camí dels seus per fer prospecció), com m'agraden les emocions fortes, m'hi apunto!!! així que quedo a l'hora i ja em veus a les 9:45 a Fontajau, on ja s'espera en Xevi, arriba en Quique i també en Salva, anem cap a St.Gregori, on ens trobarem amb la resta de companys, en Dani, Jordi,... i fins a formar un grupet de 9 BTTteros, o 10?.
Sortida molt compactada, amb un que altre grup... jo sempre amb el capdavanter, jejeje, i es que m'agrada "matxacar-me", serè masoca??? i això se que em fot, doncs quan no es un és un altre que m'apreta, i jo allà, al davant gastant-me... no n'aprendré mai!!!
Arribem al pla de Biert, on fem una aturada per recuperar i jo em trec una mica de roba, doncs ara toca pujar!!!
Fem la pista de pujada, on jo m'he entretingut una mica i vaig tot darrera. Poc tardo, doncs ja em veus agafant els darrers, una estona amb en Quique i fins contactar amb en Dani, un altre que està fortíssim, anem pujant els dos a molt bon ritme, fins que jo el deixo anar, ja no tinc ritme per seguir-lo. Tot i així el vaig veien i no el perdo de vista. Arribem (Dani, un company i Jo) a la primera Antena, a la carretera asfaltada i esperem una estona a la resta. Baixa en Dani i mes tard baixo jo 1Km per anar a estirar el darrer company, mentre la resta pugen a coronar el cim. Tot seguit pujo tot sol el darrer tram asfaltat fins fer cim, on em trobo amb els primers companys. A l'estona puja la resta i fem la foto de rigor.


Baixem, i en Quique ens proposa de fer-ho per un corriol d'apeu que es va fer en la cursa nocturna de còrrer... i quatre esbojarrats el provem de fer amb bici. Hi ha petits trams que s'ha de fer amb la bici a l'espatlla, però val la pena de fer-lo per estalviar l'asfalt de baixada fins l'esplanada de la primera antena.

Un cop tots replegats, prenem camí de baixada a Granollers de Rocacorba. En Quique diu que es tot baixada... si, SI... tot baixada!!!... baixar, baixa, i molt, però hi ha un coi de repetjó que t'acaba de "destrossar" les cames si no ho estàs ja!!!. Al cim d'aquest repetjó, en Quique i Jo seguim pujant per l'esquerra, a fer prospecció d'un camí que també baixa a Granollers de Rocacorba, però per un altre vessant. La resta de companys ho fan pel camí conegut. Ens tornem a replegar al restaurant Can Perot.
Ja es tard, i hem d'anar per plegar. Tot i així encara ens queda més d'1 hora de tornada. Agafem camí ral... St.Esteve Llémena, Pla de St.Joan, Llorà, St.Gregori i carril bici fins Girona.


Finalment, 5:20Hr., 62Km i un desnivell+ de 1175mts.
(amb el meu gps Forerunner 405)


Dos...
Dimecres no tenia previst fer cap sortida, però qui em coneix ja sap que només fa falta una trucada i posar-hi hora per preparar-ne una. Així a estat que al migdia em truca l'Edu (ahy!!! quan de temps sense fer una pedalada junts!!!)... "si, si, que avui sembla ser que puc acabar d'hora per fer una sortideta curta, però d'aquelles que estem acostumats a fer"... i quedem que si tot va be, cap les 5 o 5:30.

A les 5 ja estic preparat i em passa a recollir, farem una sortida per Sarrià,... puja/baixa trenca-cames, el temps no dona per més!!!
Ens hem posat al dia, mes o menys, de com ha estat la etapa de la nova feina, (m'alegro molt de que tot estigui encarrilat i amb bones sensacions,... Edu, t'ho mereixes!!!), també hem tingut temps de fer-la petar i "marujear" una mica... Ahhh, i també hem pedalat!!! jejeje.
Ohhh, i tant que hem pedalat!!! D'això es tracta al fer sortides amb BTT, No???
Sortida molt corriolera per Sarrià, puja/baixa i algun corriol que m'ha ensenyat... no ho tinc tot vist jo encara!!! Hem anat al seu ritme, que tot i que no toca gens la BTT, l'hi dura l'estat que tenia ara fa més d'un mes, i el veig fort... sobre tot quan el terreny és un fals planer, aquí els "carreteros" roden molt ràpid i jo vaig amb el ganxo.


Finalment, 1:30Hr, 19Km i un desnivell+ de 350mts.

Edu... 1 cop per setmana!!! Val???
Que aviat els dies seran llargs, molt llaaaaaaargs!!!

Ep!!! Arribo a casa a les 18:30 i... ja m'arribat el nou GPS Garmin Edge 800!!!
Ja tinc feina!!!


i Tres...
Dijous, seguim fem la sortida Tarda-Nocturna, amb en Quim.
Anem amb molta claror, es va notant que els dies s'allaaaaaarguem, així que fem la pujada fins a els Àngels, passant per St.Daniel, Font dels Lleons, seguim recte i deixem el camí de les Dones a la dreta. Seguim per la pista fins Can Ferriol i pugem fins els bancs tot fent una ziga-zaga per allargar una mica. De els bancs baixem pel corriol d'apeu fins la Casa de les Figues i ja fem tot el corriol d'apeu fins a dalt de tot de Els Àngels.
Tinc de dir que estic molt content, doncs hi ha un tros de corriol que sempre se m'ha resistit... un que hi ha una roca que si no es fa amb tècnica i cames, no hi ha manera de fer-la i toca de fer-la a peu. Com avui m'he dosificat en els metres anteriors a aquesta part, ho he provat i l'he pogut pujar sense posar peu. En Quim ho ha provat, però com he dit... jo fins avui m'ha tocat de fer-la a peu... i ell no serà menys, jejeje.
Des de el bancs fins el cim d'els Àngels ha fotut una ventolera que deu ni do!!! Així que de baixada, ja amb els llums encesos, ho farem per l'altre vessant de la muntanya, una mica mes arrecerada. Ho fem pel corriol de baixada de Can Bertran i reseguim la carretera per l'altra banda que hem pujat, fins la Casa de les Figues, on agafem la pista de la dreta fins Puig Estela i baixem pel corriol del Presoners, pista avall fins a St.Daniel i cap a Sarrià pel Pont Major... amb vent de cara!!! Com costa pedalar!!!


Finalment, 2:40Hr, 31Km i un desnivell+ de 700mts.



Salut!!!

2 comentaris:

  1. Xevi ves al tantu amb aquets 4 de la foto, que lo dolent s'enganxa rapid i despres no hi seras a temps!!!

    ResponElimina
  2. així m'agrada... gas a la burra!
    salut!!!!!

    ResponElimina