diumenge, 9 de setembre del 2012

TrenkaCames 2012. 'pos eso'... trencacames!!!

La edició del passat 2011 la vaig anar a fer el Gener amb en Martí i en Pau... al nostre ritme i més quan vàrem poder. Em va servir i molt per saber com les gasten aquests de l'A.C. la Selva, i tot i saber on em ficava, avui he anat a fer la Marxa de la 3a TrenkaCames.

Però abans d'anar-hi, aquesta setmana he "entrenat" una mica.. i mira que no ho solo fer ;-)   jejeje.
Dilluns a St.Miquel, 21Km, 1:15Hr i 500mts+.
Dimecres altre cop a St. Miquel, una mica més llarg, però... 33Km, 2:15Hr i 970mts+.
Dijous per Sarrià, amb l'Edu, 21'75Km, 1:30Hr i 450mts+.
Divendres altre cop per Sarrià, 25Km, 1:42Hr i 625mts+.
I... PROU!!!

Be, que tot i així, després d'entrenar dia si, dia també i algun que m'escaqueijo... no se si és l'edat o que coi, però a veure si puc millorar "nota" en això de les curses. Ganes n'hi poso!!!

El dia no crec que m'acompanyi gaire, doncs la nit no he pogut descansar com voldria,... això de tindre nenes en edat de l'adolescència no creieu que és fàcil, NO!!! Aquesta nit han sortit i jo he perdut el son més d'un cop... digueu-me patidor, SI!!!

No em serveix d'excusa, ho se. Així que a les 8:10 ja soc a Anglès. M'inscric, poso el dorsal, em sobra temps per "escalfar" una mica i poder saludar algun conegut.
L'ambient, maco, maco. El dia, perfecte. Les ganes que no em falten, així que podem començar, NO???
A les 9:04 es dona el tret de sortida, amb sortida neutralitzada fins la primera benzinera de l'entrada d'Anglès per Girona, a un ritme de "pelotón". A partir d'aquí, cames ajudeu-me!!! Intento anar amb el grup de davant, però no aguanto. Ho intento amb el segon grup, però els vaig perdent mica en mica, també. Tot i així, jo al meu ritme, que tampoc estic tant malament, crec. La primera part es un trenca-cames continuu, es fan alguns corriols i camins de l'anterior edició, i els recordo mentre i passo. sobre tot, la pujada infernal a Puig Ventós, curta però intensa. Molts bikers ho fan a peu, però jo hi poso més i més esforç i la faig tota sencera damunt la bici. Vaig fent, mentre en les baixades deixo passar als Pro's i a les pujades vaig "arreplegant" algun biker de tant en tant. Arribem a tocar la carretera de Mas Lluners, i mes i més camins i pista que alguns ja els havia fet. Passem per l'ermita de St.Pere Sestronques i camins i corriols fins la carretera de Sta.Coloma, on la passem per sota, pel tub. Fins ara tot va be, totes les baixades ciclables i totes les pujades, tot i que cremen, també ciclables.

Ara i aquí, comença la part més dura de la marxa... l'ascensió a Sta.Bàrbara (858mts alçada). Si be tot es per pista i camí, sense complicacions més que la de que es una ascensió molt pronunciada, sense descansos per recuperar i que la calor del dia tampoc hi ajuda gaire... vaig fent al meu ritme. He estat molta estona sol com un mussol... pedalant en una cursa com si d'una sortida es tractés, doncs no veia ningú davant meu, ni ningú darrera meu. Arriba el desviament Curta-Llarga... i amunt, amunt, que fa pujada!!! Després, més endavant ja m'he trobat amb algun biker, davant i per darrera també. Els que m'han avançat no els he pogut seguir, i els que he atrapat, els he deixat com he pogut.
Fem cim a Sta.Bàrbara, amb espectadors animant a la penya!!! Així m'agrada!!!.
Ara comença el descens... per corriols, com no!!! Aquí, com no, els que em pillin els cedeixo el pas, i jo a lo meu, que el que vull es acabar sencer. Un descens IMPRESSIONANT!!! com m'hagradat. Molt ciclable, poca pista, poc camí i molt de corriol, com m'ha agradat.!!!
Gent de la organització molt ben col·locada en els llocs que calia, gent espontània animant en el recorregut... no se, m'ha semblat PERFECTE!!!

Després de corriolejar i corriolejar, trams tècnics i d'altres no tant... arribada a META!!! i una satisfacció plena de haver complert amb les expectatives.
Ara toca reposar, recuperar, beure i menjar.

Finalment, 31'33Km, 2:21Hr i 1195mts+.
Clasificació 37è de 86 a la volta llarga

Pel que fa a la organització... un 10!!!
Pel traçat, per la gent, per la buti, per l'obsequi (una samarreta)... Gràcies i fins la propera!!!

Fotos, cortesia d'Antoni Bautista

Aquesta setmana es preveu calenta, calenta!!!
Dimarts 11 la Desfrenada i a preparar-me pel 16 i la 3a Marxa BTT del meu Poble!!!

1. Xevi, amb forces com sempre, no paras, ja saps que quan volguis practicar a baixar tens que vindré amb l'escoleta, jeje, cuidat, i felicitats per acabar. Ens veiem deu !!