diumenge, 30 de desembre del 2012

Adeusiau 2012 !!!

Demà, darrer dia del 2012... que el penso acabar amb la Cursa de Sant Silvestre de Girona i ganes d'encetar el 2013 pedalant per veure sortir el Sol a St.Miquel.

Anem per pams, que encara no s'ha acabat. Aquesta setmana la he tingut molt atapeïda de feina i no he pogut fer més...

Divendres, a les 12 del migdia ja no podia aguantar-me i agafo la canyon... i cap a St.Miquel!!!
Pujo per St.Daniel, Font del Ferro, i giro per anar a la pista del Radar. Quasi a dalt, camí per anar a la pista de baix els bancs, baixo per la pista del mirador a la Font dels Lleons i torno a pujar pel camí de les Dones, Can Pol, Puig Estela, Cala Farriola i St.Miquel.
Reposo uns minuts i cap avall que es fa tard, això si, faig algun corriol per amanir la sortida, i per acabar la rustida, pujo per Montjuic i baixo per la Sorrera al Pont Major.

Finalment, 30'8Km, 2:10Hr i un desnivell+ de 840mts.

El Dissabte, caminada a Rocacorba.

Amb la Rosa, hem gaudit d'un magnífic dia, amb molt bona companyia d'en Jesús i la Carme... i acabat amb un dinar per rematar la jornada, com no pot ser d'altra manera.

Diumenge, Sortida amb BTT, (la darrera de l'any) amb en Martí i en Simon.
Hem anat per territori Martí... una ruta que ja és el tercer cop que repeteix i que la veritat, s'ho val la pena. Camins, pistes, corriols... i poc asfalt.
Hem començat per Vilablareix i desprès de marejar-me pujant i baixant, petem a St.Roc. Fem els corriols de rigor i cap a Aiguaviva, Estanyol, Mas Llunés, fent un tram de la cursa de còrrer d'enguany.
Parem a fer la "mandarina"... si, si avui res de plàtan, en Simon ens ha portat una mandarina per cada un, que de bon gust ens la hem cruspit, com no?.
Per tornar, pugem per la Urbanització i anem com si anésim a buscar el corriol de la línia, però no, en fem un que passa pel costat, ja que no sabem ben be si el de la línia estarà en condicions ciclables. I ja quan em pensava que anàvem altre cop cap a Estanyol, agafem una pista a l'esquerra per baixar i anar a buscar un camí que ens porta a un corriol d'aquells que un BTTtero sap apreciar... per gaudir d'alló més i que un cop he vist on surt... l'he de repetir!!! em dic.
Sortim a tocar Vilanna, ja només ens queda poc asfalt fins agafar el carrilet i de Bescanó a Salt per despedir-nos i fins la propera.

Finalment, 52'6Km, 3:50Hr i un desnivell+ de 920mts.

I un breu recull del que he estat capaç aquest 2012 pel que fa a l'esport que més m'apassiona, la BTT

Si miro les dades de Garmin...
164 Sortides
5.638,39 Km.
431:24Hores
123.768mts. desnivell+

No se si es bo o no, però el fet es que no em trobo pas malament. I per contra, quan deixo de pedalar, ho trobo a faltar.

Els nombres no son tant grossos com el 2011, aprox -20%, però satisfet igualment per la continuïtat que vaig tinguen i amés tinc de comptar en que he participat amb moltes més curses...

I el còrrer que també han ocupat part dels meus dies d'entrenament i curses.

40 Sortides
358 Km.
35:16Hores

Que tingueu un Molt Bon Any 2013 !!!

1. Deu nido quins numeros... estas fet un màquina.
    A veure si ens veiem dema a la Sant Silvestre.
    Salut, pedals i Feliç Any Nou.
    Si no ens veiem, et truco per quedar el día 1.

2. Bons números Xevi. A seguir gaudint de la bici i la muntanya aquest nou any!! Feliç 2013 i que vagi bé la sortida del sol!!!

3. Quina maquina de fer kilòmetres, per mi a estat un plaer compartir alguns amb tu, espero que tinguis com a minim un any 2.013 millor en tots els sentits que aquest que deixem.