dilluns, 9 de maig del 2011

Sembla ser que no ha estat res.

Doncs si tinc que buscar una excusa no se ben be per què ha estat, però el cert es que des de ahir a les 16:00 hores i fins quasi be avui dilluns a les 18:00 que no m'ha deixar el dolor de la cama esquerra. Tot i que la dreta també he notat força càrrega muscular.
El mes important es que no hi ha res trencat, i nomes es tracta de una ALTA càrrega muscular.

Es veu que la ½Marató m'ha fet mes pols del que em pensava. Jo ja he dit sempre que córrer és molt duu, però el que mes crec es que no m'he preparat el suficient per a córrer la ½Marató. Entreno molt en BTT, però el Running no l'he entrenat suficientment. Serà questió de compartir un i altre entrenament.

Sigui el que sigui, el que ho ha fet malament he estat jo mateix. M'he exigit massa i finalment ho he pagat amb un dia de baixa-recuperació forçosa. Menys mal que només ha estat això.

Ara be... mirant els darrers dies i el que he fet amb bici i córrer, finalment entenc que hagi petat per una o altre causa. Hi es que repasso el calendari i en prou feines veig un dia lliure en el que hagi fet descans.

Diumenge 1 de Maig... BTT, 2:43h, 28km, 650+desnivell
Dilluns 2 de Maig...      Running, 1:20h, 12km, 150+desnivell
Dimarts 3 de Maig...     BTT, 2:25h, 27km, 775+desnivell
Dimecres 4 de Maig...  BTT, 2h, 26km, 550+desnivell
Dijous 5 de Maig...       BTT, 5h, 57km, 950+desnivell
Divendres 6 de Maig... Running, 1h, 9km
Dissabte 7 de Maig...    BTT, 3:30h, 55km, 675+desnivell
Diumenge 8 de Maig... ½Marató,  1:52h, 21km

Això pel que fa a la darrera setmana... però es que el mes d'Abril va ser molt intens...
BTT, 600km, 43h, 12600+desnivell
I el trimestre Gener-Març... ja vaig mostrar les xifres en una publicació anterior.

Demà, ja per la tarda, que tingui mes hores de recuperació, intentaré sortir amb BTT. Res de forçar i a ritme d'escalfament.

Gràcies a tots pel suport i mostres d'afecte i felicitació que he rebut.

Salut!!!

2 comentaris:

  1. Xevi, enhorabona per la teva primera mitja.
    El temps espectacular, noi molt bé.
    El mal de cames d'avui és ben normal, demà com nou.
    Això del corre enganxa tant com la b.t.t
    Moltes felicitats i aviam si fem una sortida en bici.

    ResponElimina
  2. MOLTES FELICITATS !!!!!! haver aconseguit la teva primera marato, i sobre tot la cara de satisfacció que portaves quan vas arrivar a la meta....

    ResponElimina