diumenge, 19 de juny del 2011

Cap de setmana variat.

La sortida del dissabte la vaig compartir amb en Tomàs, Simon, Pep Comas, Xevi Ruhí i en Mia.
Vàrem quedar ben d'hora, a les 7:30, puntualment ja érem a la rotonda de St.Josep. Ja teníem prevista la ruta, anem a fer la 7a Cursa d'enginyers i sense perdre mes el temps ja agafem el carrilet fins a Quart.
Aquí ja travessem el poble i comencem a agafar pista cap a Llambilles, i mes pista cap a Cassà de la Selva, tot deixant St.Cristòfol del Bosc a la nostra esquerra. Travessem la carretera de St.Pellaia i seguim fent més i més pista de pujada fins el Puig de les Miloques i ja comencem a fer pista de baixada... fins tocar  Can Joan del Pla. Aquí girem en rodó per pujar tot el que hem baixat, per l'altre banda de la muntanya. Ara si ja baixem per un parell de corriols macos macos per tornar a la pista i travessar la riera de Vilallonga. En aquí aviso de que farem un corriol que puja de valent, per que la colla es dosifiqui... que pica fort!!!
Jo he pujat molt bé,... no he anat sobrat, però he pujat molt còmode, tot darrera meu m'ha seguit en Mia... que també està molt fort i valent. Tot darrera nostre, en Xevi Ruhí, en Tomàs i en Pep Comas, i finalment en Simon, que encara arrossega la molèstia en el genoll i en aquestes pujades fortes es on ho passa més malament. Be, que estem a la urbanització de les Gavarres i encara entem a mig trajecte. Fem el plàtan de rigor i la xerradeta per posar-nos un altre cop a pedalar i continuem pujant per pista per fer una visita a la urbanització i un cop dalt de tot girem a l'esquerra seguint per mes pista fins agafar un corriol de baixada xulo, mig tècnic i força embardissat.
Tornem a la pista, ara tornem a pujar i pujar i pujar,... mes pista i mes pista... Travessem un altre cop la carretera de Sta.Pellaia i agafem un corriol fins a unaltre pista... seguim per pista... Bufff!!! Quin dia mes pistero!!! Avall amb la pista, a tota llet amb en Mia tot davant i seguint-lo jo quasi a roda!!!
Ara ja agafem un corriol a la dreta... no l'havia fet mai, i baixa guay!!! Molt ràpid, si senyor.
A baix de tot el corriol, en Mia fot un "llantasso" i "ssssssssssssss" roda del darrera punxada. Cal canviar la càmara i anar per feia a tornar, que ja portem estona pedalant. Doncs cap a Llambilles a agafar el carrilet i cap a casa.

Ruta de poc més de 4Hr, un xic més de 59km, amb un desnivell + de 880mts. Companys fins la propera!!!

El diumenge, estic a Platja d'Aro i vaig a fer una ruta que tinc al gps de la zona de l'Ardenya.
Com que vull preparar una sortida el proper 9 de Juliol, m'interessa buscar corriols per fer-la mes entretinguda.
A les 8 surto de Platja d'Aro cap al Golf de Sta.Cristina, per la pista paral·lela a la variant. A la casa d'en Lara giro a la dreta i segueixo una pista que em porta a la urbanització i el cementiri de Solius. Faig un tram per asfalt, poqueta cosa, per tornar a agafar mes corriol/pista de pujada cap al puig de Portugal, travesso la carretera de l'abocador un parell de cops per seguir fent corriols de baixada/pujada fins la mateixa carretera i ja veig l'abocador tot davant meu.Vull evitar passar-hi per el seu costat, doncs l'olor no es gens agradable i agafo una pista de baixada del Coll de Solius que em porta fins a baix de tot, un altre cop, a la riera. Aquí agafo la pista de la dreta que em porta fins el Puig de Matxacuca i seguint la pista, sense arribar a la "V", agafo la pista de l'esquerra que em porta al Montclar, Puig de St.Baldiri i La Creu d'en Barraquer.
Aquí he agafat un corriol de p*ta mare!!! Comença seguint la línia de les Torres d'electricitat, i fa un gir a l'esquerra per fer un corriol llarg, llarg... llarg, de baixada, ciclable 100%, nivell tècnic mig, amb una vista IMPRESIONANT,... a la dreta el mar, St.Feliu de Guíxols i a l'esquerra la muntanya del Puig de Cols, amb una cinglera de roques preciosa.

Arribat a baix, un cop trobats amb la pista, el corriol segueix a l'esquerra, direcció cap a Pedralta, però ara toca pujar. Pujar, puja, però es fa tot sencer molt i molt bé. Ja he arribat a la carretera de Pedralta, amb un asfalt molt trencat, i acabo de pujar a Pedralta per la carretera, doncs vull baixar per la pista de Pedralta a Can Dalmau o la casa d'en Lara a veure si per casualitat trobo a la Rosa que ha anat amb uns companys a fer muntanya pels Carcaixells. Fa 10min que ens hem trucat i sembla ser que mentre ells pujaven m'han vist pedalar pujant per les pistes dels voltants, ara ja van de baixada i a veure si calculo be el temps!!!
La baixada de Pedralta està força trencada i sorrosa, he d'anar amb cura de no tornar a llepar.
La meva sorpresa a estat que a l'alçada de la casa d'en Lara veig a tres caminaires, i es tracta de la Rosa, la Carme i en Jesús. Coll*ns... si ho he clavat!!! Quina casualitat trobar-nos. Una mica de parada per comentar la jugada i enfilo el corriol de rigor que puja/baixa el turó de la dreta d'aquesta pista, per tornar a la mateixa pista, travessar el Golf de Sta.Cristina i cap al Càmping a veure si podem anar una estona a la platja.

Ha estat una sortida que no me l'esperava així de xula!!! Faré aquest corriol tot sovint, tant el de pujada a Solius com el de baixada de la Creu d'en Barraquer.

Una ruta de 3Hr i 45Km, amb un desnivell + de 830mts.