divendres, 10 de juny del 2011

Setmana molt molla!!!

Dilluns volia sortir amb BTT a estirar les cames, no fer gaire cosa, doncs la Tramun em va deixar una mica "tocat" i no pas per la tramuntana, NO...
Així que al matí em va trucar l'Edu i vàrem quedar per sortir a les 5:30 o 5:45 de la tarda, a punt de la fresqueta. Puntualment, l'Edu arriba a casa i ell farà de "sherpa"... a marcar ruta!!! Comencem per asfalt, anant a Campdurà i agafem la pujada per darrera direcció a Montjuic. Jo em trobo una mica carregat de cames, però és qüestió d'escalfar i ja agafaré ritme. Així ha estat, a mida que anava pujant m'anava trobant millor. Quan arribem quasi a dalt, hi ha el trencant que puja per la pista de "El Mur" cap a St.Miquel. El nom ja ho diu tot... puja amb pendents de fins el 20% i es que sembla que pugis una paret.
Recordo que només l'havia intentat pujar un cop, fent la mateixa ruta des de Campdurà a St.Miquel ara ja deu fer 4 anys, i se que llavors vaig penjar la bici dos mesos i no la vaig tocar més!!! En vaig quedar saturat, avorrit, cansat, desmoralitzat,... cremat!!! És molt duu quan surts els primers cops a pedalar amb gent que et matxaca de primeres... són males experiències... però quan les recordo em dono per satisfet a on he arribat.
Hem acabat de pujar a St.Miquel per darrera i fent una ziga-zaga per retrobar-nos amb el tram final de les pedres. Un cop a l'esplanada de St.Miquel, he comentat a l'Edu de fer el corriol paral·lel a la pista ample de baixada i fer-lo també de pujada, doncs ell no l'ha fet mai de pujada... i la veritat que és molt gratificant. A l'Edu se l'hi ha resistit el primer cop i a fet algun peu a terra, però l'ha pujat tot,... Edu, hem un parell de cops que hi pugis més ja el faràs sencer, Ànims!!!
Desprès hem fet baixada pels bancs, no sense abans pujar a Puig Estela, que deu ni do com trenca aquell coi de pujada. De els bancs, tros de mitja baixada ràpida, per tornar a pujar a la torre de llum... apa, tornem a pujar que avui sembla que ens sobra energia!!!... i agafar de baixada el "Camí de les Dones" (l'hem baixat molt, molt ràpid, o al menys així ho crec, vist el nivell de la Tramun... ara tot el que baixo sembla poc, costarà de pair-ho!!!). Ja a baix, en tenim prou i tot xino-xano cap a Sarrià.

Bona companyia, bon ritme de marxa, bona temperatura... BONA SORTIDA, si senyor!!! Oi Edu???

Finalment, ruta de 1:50Hr, 24km, 600desnivell+

Dimarts i Dimecres... pluja i més pluja, tot i que el Dimarts al matí va fer bo, però com que vàrem quedar per sortir a la tarda... ens va ben fotre!!!

Dijous de bon matí sembla que pinta diferent, així que abans no s'estronqui... val mes que vagi per feina. A les 9 tinc pensat sortir i l'hi comento a l'Edu, ell no pot venir, però jo, tossut, agafo la CANYON i cap a St. Miquel a veure com està el terra de moll i provar algun corriol. De fet el terreny pista de St.Miquel és dels mes eixuts que hi ha pels voltants de Sarrià. Hi trobo basses a la Font dels Lleons, però la resta de pista està força eixuta, ara be, les rodes sembla que s'enganxen més del compte i costa pedalar... o jo encara arrossego seqüeles de la Tramun.
He pujat fins dalt de tot, al Castell de St.Miquel i per baixar ho he fet pel corriol paral·lel a la pista. Està molt moll i s'ha d'anar amb seny... continuo per pista fins Puig Estela i "els bancs" Puig Salgueda.
Faig una parada per gaudir de la impressionant vista panoràmica i decideixo anar pels corriols de pujada a Els Àngels, a veure com els trobo. Desprès de fer-ne un parell i veure que estan molt molls i que entre pedres i arrels que rellisquen més del compte, decideixo fer mitja volta per tornar a fer la pujada a Puig Estela i Puig Salgueda per baixar per Can Pol i la pista llarga fins arribar a Bicentury. Molta baixada, amb velocitat però alhora amb prudència, que vaig sol i ja vaig patir per l'aigua i les relliscades el diumenge passat.
Un cop a Bicentury, ja només queda travessar Girona d'Est a Nord per carretera i pel centre ciutat, per veure si les botigues ja són obertes,... jejeje.

Ha costat fer la ruta de 1:45Hr, 30.5km, 580desnivell+

Divendres torna a ploure pel matí, tot i que sembla ser que per la tarda ja tindrem millor temps i el cap de setmana millorarà.
Avui estava previst que aniria amb l'Edu, en Tomàs, en Quim Moret, en Simon i en Xevi Fosses juntament amb uns seus companys a fer una ruta dissabte pel territori d'en Xevi Fosses a Estana, Lleida (prop de La Seu d'Urgell), i jo finalment m'he "rajat" i en vista de la setmaneta que portem de pluja no hi he anat. Espero que vosaltres que si que hi heu anat us vagi tot bé i tingueu una bona sortida.
Jo espero que aquest cap de setmana llarg, sortir per Platja d'Aro. Ja comentaré com he trobat els camins i corriols de aquella zona el proper dilluns al vespre, fins aleshores... Bon Cap de Setmana!!!


Salut!!!

1 comentari:

  1. Xevi;
    El corriol de St Miquel es molt tecnic, pero amb la teva adjuda el proxim cop caura!!!!!.
    La sortida per Estana a estat de "lujo".
    Et truc!!!! Salut

    ResponElimina