divendres, 17 de juny del 2011

Preparo una Sortida???

Companys i Amics,

Vull i em fa molta il·lusió preparar una sortida BTTtera per la zona de Platja d'Aro i St.Feliu. No se com ho teniu pel proper dissabte 9 de Juliol. Es tractaria de quedar ben aviat, a les 6:30 a Platja d'Aro o Sta.Cristina d'Aro i fer una ruta que pot ser de 4 a 5 horetes,... mes o menys durilles i matxacones!!!

Espero que em dieu quelcom... que us sembla i com podem muntar-nos-ho, si quedeu desprès al migdia amb la parella i preparem un dinar, si només fem la pedalada.

jo no disposo de residència estable... estic en un càmping, però igual podem muntar-ho força bé, i si algun que teniu residencia estable teniu lloc i vol i pot preparar alguna taula... no se es qüestió de parlar-ne, no creieu???

Vinga, animeu-vos i fem una d'aquelles sortides que tant ens agrada fer tots plegats!!!

Salut!!!

5 comentaris:

  1. Xevi, jo m apunto, si no ha ha res de nou, si es fa un dinar ho comentare amb la dona, si no es queda ningu, podem quedar els que volguem..... ja hem parlarem
    gracies

    ResponElimina
  2. PER MI AMB SEMBLA PERFECTA LA SORTIDA I SI DESPRES FEM UN APAT TOTS PLEGAT, CONTA AMB MI.
    Una sugerencia al CAMPING teniu restaurant, no prepararian dinar per tots, pensa que som alguns que no tenim ni segona residencia ni camping jajajajaje. Tambe pudria esta ve, ¿no et sembla?

    SALUTACIONS SIMON

    ResponElimina
  3. HOLA XEVI,
    JO ESTARÉ A SANT ANTONI. PER AIXÓ, CREC QUE PODRÉ VENIR EL DIA 9. POTS COMPTAR AMB MI. GRÀCIES.

    MIA

    ResponElimina
  4. xevi...
    soc jordi jaumandreu...
    conta am mi x l sortida dl dia 9...
    i x el dinar tmbe...

    ResponElimina
  5. Xevi, compta amb mi per aquesta sortida d'estiu.

    Bona iniciativa.

    Martí

    ResponElimina