diumenge, 2 d’octubre del 2011

2a Cursa Sarrià de Ter... La Millor!!!

Que en puc dir d'aquesta darrera Cursa que s'ha fet al meu poble???...
com be diu el títol de la crònica...
LA MILLOR, de les que ha fet aquest club.

Sabem que es tracta d'un club de creació recent, l'any passat va ser el primer esdeveniment que varen preparar, i aquesta darrera edició ha estat molt i molt be, ben preparada, bona senyalització, bons avituallaments, molt corriol totalment ciclable, els corriols estaven nets per l'ocasió, botifarrada espectacular... no sabria que mes afegir-hi, be si, pegues sempre s'en troben... el regal ha estat d'aquells d'època de crisi... un gorro d'hivern, una llibreta, caramels i golosines. (no ens han donat samarreta per treure-la a passejar)
Un altre de les coses que he trobat mal organitzades... la incripció s'ha fet en un lloc, que si no es per interessos no se per que coi s'ha fet en un lloc diferent del de sortida/arrivada... m'agradaria que algú m'ho aclarís. Amés ha creat molta confusió entre els participants i algú ha anat rebotit d'un lloc al'altre.

Això si, ens han preparat una ruta d'aquelles "trencacames" i "canyeres", un continu puja/baixa en que un ho té difícil per recuperar-se. Qui no està gaire preparat llepa ben aviat i ja dubte de si podrà o no fer la ruta llarga i crec que a l'arribar al desviament de la llarga amb la curta, opta per anar i acabar dignement la volta curta.
Això trenca una mica els esquemes de l'organització, doncs a l'arribada s'ha de fer "neteja" d'aquests dorsals que tot i apuntar-se a la llarga, finalment decideixen anar i fer la curta. Com en d'altres cròniques de curses que he participat, crec que l'organització hauria de prendre nota de com es marca a la Cursa del Pollastre i optar per fer-ho com fan ells... en un punt estratègic de la llarga, l'organització apunta i marca cada dorsal que passa i l'hi posa un gomet de senyalització... no es res complicat d'implementar.

Avui he estat matiner. A les 8 ja era al lloc d'inscripcions... m'ha tocat el dorsal "001".
Ja de bona hora es flairava el nivell que aquesta "Marxa Popular" tindria... vaja com les darrerers que he anat... de competició al mes alt nivell... amés amb una ruta de 45 Km., Que en podem esperar???

Be, pel que fa a la meva participació, puc dir que m'he trobat molt be a partir del km 7, doncs els primers, com sempre em passa en les curses, se m'han fet duus, molt duus. A mida que anaven passant els Km m'he anat trobant cada cop millor. Només m'he vingut una mica avall quan al Km 23, aprox., a l'agafar un camí, un dels organitzadors o col·laboradors, em diu "VINGA QUE NOMÉS ESTÀS A LA MEITAT"... quins ànims que m'ha donat el payo!!!

Hem fet molts corriols que conec i faig sovint, això sempre és un afegit al meu favor, ara bé, uns que sovint faig de pujada... avui tocava de baixada i a la inversa.
N'hem fet molts d'altres completament desconeguts per a mi, cosa que penso repetir la ruta en altres ocasions, de ben segur.

Foto by BiciOci


Avui en Quim també s'ha apuntat a fer la Llarga, però per desgràcia seva, ha trencat la patilla del canvi i ha tingut de plegar quan només portava 4 o 5 km... una pena. Ja quedarem per fer-la un Dissabte o Diumenge.
L'Edu i en José Antonio han fet la Curta i pel que he pogut enterar-me, sembla ser que en José ha fet 6è.. Molt Bé!!! Cada cursa que fa està millorant, jo ho noto ben aviat, ja que surt com un coet i em costa d'agafar-lo. L'Edu també ho ha fet bé, però no se finalment com ha acabat.

Res mes, dir que jo he pogut fer la cursa Llarga, acabar-la... i fins i tot, millor del que em pensava. Tenia previst fer-ho amb 3 hores llargueeeeeeessssss... i finalment ho fet amb menys de 3 hores. GUAI!!!
També comentar que cada cursa que participo conec a mes gent... i això m'omple i em satisfà molt.

Finalment... 2:52Hr amb 1200desnivell.
(El primer de la llarga ho ha fet amb 2:06... "no tamos tan mal", No?)


Salut!!!

4 comentaris:

  1. Xevi; molt bona cursa, estas fet un xavalin!!!, felicitats!!!.
    Jo tmbe he disfrutat molt per les nostres terres!!son impresionants!!!

    ResponElimina
  2. Felicitatats Xevi. Un dia quedem un diumenge per que ens facis de guia i la fem de nou, Fale ? siau company

    ResponElimina
  3. Edu,
    també tenim bons corriols per fer bones rutes a prop de casa, els haurem d'exprimir ara que fa bon temps i gaudir-ne mes sovint.

    Pipo,
    aquesta zona i ruta es per fer-la aviat, ja que a la que comencin les plujes es un terreny molt fangós.
    Quan puguis/pugueu la fem junts.
    Posem-hi data!!!

    Salut!!!

    ResponElimina
  4. va ser que la salida es dura, de cojones, dos horas i pico en carrera, ufff !!!!!!

    ResponElimina