dissabte, 1 d’octubre del 2011

Recuperat i agafant forces

Desprès d'uns dies una mica cardadot, he tornat a pedalar preparant-me per la Cursa de Sarrià de demà 2 d'Octubre.

Així, doncs, el Dimecres al trucar-me en Quim i proposar-me fer una sortida per Sarrià, no m'ho vaig pensar dos cops i ens posem a pedalar a les 6 de la tarda.
Vàrem anar a fer corriols de la Costa Bruta, a tocar a Taialà, i ens vàrem pèrdre per uns nous corriols que vaig voler investigar, tot i que vàrem baixar i pujar per dos llocs diferents, deu ni do com pujan!!! 50mts amb 0'5km... 10%desnivell. Be, ja els sabrem per un altre dia.
Desprès cap a fer pista i corriols coneguts, que aviat es fa fosc i no ens podem entretindre gaire estona.
Baixem a tocar Can Xaco, a la Riera Bullidors, per tornar a pujar per pista fins la torre de llum. Corriols de Can Lledó, baixem per Can Fita Gros i tornem a pujar per un altre lloc a Can Fita Gros. Anem cap a Can Joan Gros per fer uns corriols de pujada, un altre de baixada fins travessar la carretera de St. Medir i pista fins la Riera d'en Xuncla, pugem al col·legi Montserrat i cap a Casa.
Ruta de 19Km, 1:40Hr, 527desnivell.

El Dijous quedo amb l'Edu per sortir una horeta, doncs a 2quarts de 7 vull sortir amb la Sílvia i la Marta. Així que a 1quart de 6 l'Edu em passa a recollir i enfilem per el Golf Girona, sembla ser que la cursa de diumenge començarà per aquí i anem a veure si trobem alguna pista marcada. A dalt al camp de Golf girem a l'esquerra per agafar un corriol de baixada a la Riera Guilana, pugem al Montserrat, baixem a la Riera d'en Xuncla i anem a fer uns corriols al bosc d'en Xuncla que en l'any passat es vàren fer en al cursa... però els fem a l'inversa... per on es baixava hi pugem i on pujavem hi baixem. Pugem fins la torre de llum de Can Marieta i jo deixo ja l'Edu per anar a trovar-me amb la Sílvia i la Marta.
Tot i la sortida curta, hem fet 10'5Km i 300desnivell... gens malament.

No vull ni pensar que ens faràn fer el Diumenge, dons hem de fer 45km amb un desnivell 1200mts... per aquests boscos, que no es que es guanyi gaire alçada i que serà un trencacames impressionant!!!

Amb la Sílvia i la Marta vàrem sortir a fer la ruta que vàrem fer el darrer dia... avui no ha semblat tant dura i en les baixadaes estàn agafan mes confiança. La bici no te mes secrets... quan mes hi vas a cavall mes seguretat i tècnica s'agafa.

Divendres també quedo amb en Quim... a les 5de la tarda ens hi posem, i donat que a Sarrià no es marcarà el circuit fins a darrera hora, decidim anar a els Àngels, ara ja fa temps que no hi pugem.
Fem la pujada a els bancs per la pista del radar de la variant de Girona i els camins d'apeu des de la Casa de les Figues fins dalt al Santuari. Una ruta sense més complicacions que les que ja he comentat en altres sortides fent aquesta mateixa ruta.
Finalment, 26'5km, 2:00Hr i 580desnivell.

I avui Dissabte també he sortit amb BTT, en Tomàs i en Pep m'esperaven a Fontajau a 2quarts de nou... i ja que m'han donat a escollir la ruta i jo no vull matxacar-me gaire en vistes a la cursa de demà... proposo de fer la ruta Nocturna que vaig fer darrerament, com la setmana passada amb l'Edu.
Com la ruta ja la tinc comentada en l'anterior crònica de la setmana passada, no em faré repetitiu.
Els hi ha agradat molt els corriols que hem fet i hem anat força be de temps i ritme.
Només afagir-hi que al deixar-nos a Fontajau, jo he tornat pel Puig d'en Roca... a veure si trobava algun corriol marcat... i res, sembla ser que aquest costat de muntanya no el tocarem en la cursa de demà.

Una sortida de 37km, 3:10Hr i 710desnivell.

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada