diumenge, 30 d’octubre del 2011

Diumenge de Copa Gironina BTT

Aquest Diumenge, desprès de una setmana força molla en la que els darrers dies el poc entreno que he pogut fer l'he hagut de fer sense bici i anar a còrrer per estirar les cames, doncs si, que avui m'he llevat d'hora i al treure el cap per la finestra ja es preveia que faria un dia assoleiat... perfecte per anar a pedalar!!!
Aprofitant que els meus companys de l'escoleta em varen mostrar, el Diumenge passat, part del recorregut  previst en la cursa de Castell-Platja d'Aro... me'n vaig cap a Cap a Castell d'Aro i a veure com trobarem de molls el trajecte que finalment s'ha decidir fer.
M'hi acompanya la Rosa, que ella aprofitarà per fer una sortida pel carrilet. Encara no es decideix a fer curses... tot arribarà!!!
Arribem d'hora, m'inscric i recullo el dorsal (1069) i ja saludo els companys i coneguts.

La sortida es dona amb una mica de retard... i sense temps a estirar el grup ja enfilem per la pista "tuberia" on ja m'adono del que trobarem en tot el trajecte... aigua, molta aigua i fang. En aquesta pista em trobo en bon lloc, crec, segueixo pujant a bon ritme i arribem al Golf Mas Nou,


 agafem 600mts d'asfalt i corriol de baixada a la pista "dels tàbacs", en la que baixem 700mts per girar a l'esquerra i anar a trobar-nos amb la pista de "la castanyeda", per pujar i agafar el corriol (que ara ja es un camí) que puja fins a la carretera de Mas Nou a Romanyà. Portem 11Km, avituallament (només aigua). Veig al davant en Carlos Teodoro, però se que no podré arribar amb ell, ja que ara toca baixar, i baixant va molt millor que jo.



Fins ara a anat tot bé, no massa aigua ni fang. La historia be ara...
Baixem per Roca Malvet i ja agafem el primer corriol, aquí m'he trobat amb un petit tap que m'ha fet perdre una mica de temps... tampoc ves anat gaire mes depressa... el terreny està força moll i s'ha d'anar amb precaució, i alhora ràpid. Una combinació que pot se perillosa en aquestes condicions.
A l'acabar el corriol, agafem una mica de pista i ja veig en Pipo i en Nava que em treuen les enganxines de la bici!!! Se que els tenia tot darrera, en Pipo m'anava controlant, jejeje... també se que en els corriols de baixada em recuperen tot el que els puc treure en pujada... així que segueixo amb ells una estona



i pujada cap al Mas Nou un altre cop. Jo ja estic una mica castigat de cames, però faig el darrer esforç en aquesta pujada, que si no els puc treure una mica d'avantatja, en la darrera baixada em quedaré força enrera. En Pipo a començat a tirar més que jo i m'he anat quedat enrera... tot i que he anat avançant a bikers en aquesta pujada punyatera i dura de collons!!!
Arribo a dalt d'aquesta pista i ja queda baixar per la pista "tuberia" i fer una part del corriol "descens". Vaig mirant enrera de tant en tant,... se que en Nava em pot tornar a treure les enganxines i ja no m'enqueden... jejeje així que apreto una mica i ja veig l'arribada a meta!!!



Finalment 1:37Hr, 21'75Km i 800mts de desnivell. Veure la Ruta

Satisfet de com ha anat la cursa, donat que aquests darrers dies ha caigut molta aigua i el terra estava molt i molt empapat. Els darrers 10Km han estat els mes molls, amb unes basses que la bici s'enfonsava fins la meitat... el canvi i la cadena grinyolava, les botes plenes d'agua, i la bici enfangada fins al GPS!!!

Cal destacar la "pobresa" en els obsequis per els participants... no només en aquesta cursa, que ha estat molt pobre... d'autèntica "crisi", sinó que no se que està passant, però en les darreres curses no hi ha "alegria", alguna cosa està fallant!!! No ens mimen!!!

Salut!!!

7 comentaris:

  1. Amic, com sempre, ens tindrem que conformar amb passar un bon rato de btt, si esperem regals, la portem clara. Una altre cosa, per mi, molt dura, he trobat la cursa amb molt de ritme, i poder, per dir alguna cosa al respecte, en enllaç de la curta tant aviat ens a trencant el ritme sobre tot baixant, i havia molta gent, que "molestava", però que hi farem, per el demès, dia super guapo i amb els companys !! cuidat Xevi, continuaré entrenant per intentar escalfar-vos de tant en tant, ejejeje !!

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Xevi he estat dubtant de fer-te un comentari i al final opto per fer-te’l per tres motius: el primer perquè la cursa l’organitzava el Club Ciclista on estic i sé les preocupacions i pressions que teníem per aquesta cursa; segon, perquè t’ho dic de bon rotllo, respectuosament i amb tota sinceritat malgrat no ens coneguem de fa massa, i tercer, perquè voldria que constés a la Xarxa tal com hi consten els que considero comentaris una mica desafortunats i gratuïts del teu darrer paràgraf.

    Una mica amb to irònic és una gran veritat la que et diu en Nava: a les curses no s'hi pot anar pels obsequis!. Comentaris com: “pobresa” d’obsequis o “autèntica crisi” els considero una mica exagerats. A veure, en els darrers anys no sóc un assidu a les curses, però considero que fa anys que conec el “mundillu” i tot i que també m’agradaria, es podria dir que en general no ens han acostumat a rebre massa. Està clar que tampoc et conec prou per saber quins obsequis esperes tu quan vas a una cursa, però en qualsevol cas, i parlo per a mi, el tapaboques em va semblar força original i sobri i ja tinc ganes que arribi el fred per portar-lo per anar en bici, i pel què fa al bidó, doncs mira va ser un més a més que no estava previst i sempre va bé.

    Pel què fa a l'avituallament ja hi havíem portat refrescos altres vegades però al finals amb els diferents anys hem vist que els corredors el que més ens demanen és aigua. Pel què fa al menjar aquest any, tot i el recorregut ser més curt, a part de fruita hi havien croissants de xocolata i fruits secs que els altres anys no teníem.

    Bé no sé, admeto que tot es pot millorar (l’any que ve tornarem a portar refrescos a l’avituallament i millorar-lo, estem oberts a suggerències “lògiques”). Jo m'ho miro més en positiu, però està clar que és difícil “mimar” a tothom al seu gust. El que també està clar és que “el que està passant darrerament” passa arreu i si entre tots plegats no tenim més paciència i mesurem les nostres paraules, estalviant-nos comentaris gratuïts sí que estem fent un flac favor a aquest esport a nivell de competició. Per la resta de la crònica m’ha semblat que t’ho havies passat bé, que no havies pres mal i que no t’havies perdut (com per mala sort els va passar als companys organitzadors de Llagostera i l’Estartit), per mi això és el més destacable i el que realment perseguíem, tenint en compte que els ruixats ens van fer la guitza dues vegades amb el recorregut, i més com et deia amb la pressió de la Federació i el propi neguit que això ens representava. Gràcies per venir i dispensa això dels obsequis!

    ResponElimina
  4. Xavi,

    res mes lluny de la meva intenció que voler copsar la meva impressió en les curses que darrerament estic assistint.
    Jo no he anat a les curses mai pel regal... ara be si n'hi ha, millor. I com he vist que en totes qui mes qui menys ens en donen, sempre és benvingut un regal que puguis utilitzar en la pràctica d'aquest esport.
    Potser em varen "mimar" massa en les primeres que hi vaig anar i estic malacostumat...
    Per cert, el tapaboques és l'únic que em varen donar, el bidó no el vaig rebre...

    També admeto que els qualificatius no son els mes adients... per això els vaig "entrecomillar" i se que la gent s'ho pendrà en un to més irònic que no pas destructiu, o al menys és la meva intenció, i qui em coneix així crec que s'ho prendrà.

    Puc imaginar-me la feinada que comporta organitzar una cursa i amés si hi afegim el canvi de recorregut de darrera hora per circumstàncies alienes a la organització... doblement de feinada.
    Amb tot això crec que mereixeu una disculpa per la meva part com a organitzadors i agrair-vos la vostra tasca en benefici de nosaltres.


    Salut!!!

    ResponElimina
  5. Bueno Xevi!!!! bona cursa!! no t'animes a la d'Amer?? dimecres mati potser l'aniré a fer, si t'animes?? esteu convidats!! Vinga, espero que la nostra us ho passeu també molt bé!!

    ResponElimina
  6. Txema,

    Diumenge 6 és la 1a Cursa de Muntanya a Girona... tinc previst anar a fer la curta d'11Km. Tot i això, aquesta setmana vull preparar-me, a veure com respon la meva ciàtica (que no asiàtica, eh??? jejeje)
    Si per cas la cama falla,... l'opció alternativa és vindre a Amer.

    Sort amb la vostra Cursa.

    Salut!!!

    ResponElimina
  7. Xevi cap problema respecto la teva opinió i t'entenc perfectament és que m'ha sobtat. Ens veiem, ja et demanaré un bidó.

    ResponElimina