dimarts, 21 de febrer del 2012

M'estreno amb la BTT-O

Avui Dimarts he quedat amb en Joan Molas per fer una sortida. Ja que aquest cap de setmana tot se'm va girar... em proposa de fer com a ruta la BTT d'orientació. Qui millor que ell, que va ser un dels organitzadors, col·laborador i responsable d'aquesta cursa, per introduir-me i gruiar-me en aquesta nova experiència del mon de la BTT, totalment desconeguda per a mi.
A les 10:30 ja soc a casa seva i em deixa el suport del planell i una brúixola... apa, tu mateix!!!...
No home, no, que en la primera vegada no es puteja així a un company!!! jejeje.

Com que la ruta passa per la zona de Sarrià, entre d'altres, l'anem a agafar a Can Fita Gros, fent la pista de la carena que ve de Taialà. Podíem haver començat pel lloc 4, però ja hi passarem després de tornada. Així que al punt 5 comencem i ja hem dona les primeres instruccions de com llegir el plànol, orientació amb brúixola i seguiment i lectura dels camins, pistes i corriols.
Poc a poc, ho vaig agafant a poc a poc i ja llegeixo els primers camins. Com que la zona la conec, de moment vaig be, ara amb ell al costat en tot moment... així és la iniciació.
Em despisto en el punt 8, i quan m'adono estic casi al punt 9... punyatero!!! no has dit res, eh??? com disfrutes!!! jejeje.
Res, girar cua i cap al lloc 7, ben amagadeta la valisa, apa que s'ho han currat!!! D'aquí cap al 8, que ja el tenia a tocar i ja estem per zona desconeguda per mi... m'encanta!!! camins, corriols i pistes que desconec i a tocar de casa... Guay!!!
Anem fent, hem deixa decidir per on passar i quin camí o corriol vull escollir per arribar al següent punt, sempre escoltant els seus consells, tot i així vaig quedant enganxat... m'està agradant.
Els punts els vaig trobant amb més o menys agilitat, però gaudint molt de l'experiència. I així un i altre punt, corriols i camins que desconec, orientant el plànol segons la brúixola... en el punt 14 he fet una bestiesa de corriol de pujada, que era innecesària, m'ha agradat com a experiència i com a lliçó a aprendre que no sempre el camí mes curt és el més ràpid.
D'aquí a els darrers punts, un darrera l'altre, tot fent corriols i orientant-me tot solet, quasi, quasi!!!
Arribem a la darrera i ja anem cap a St.Gregori. Cursa Finalitzada.

Ara, per tornar a Sarrià, passem per corriols que tampoc conec i que ens porten a Taialà, Gms.Sàbat i pel camí del costat del camp de futbol pugem tota vora de l'autopista i baixem pel dret a la Riera d'en Xunclà. Aquí hem baixat per la línia de llum i fins un camp, on ens hem obert pas pel mig dels matolls... s'ha de vindre un dia i netejar i obrir camí!!!

Finalment, 2:45Hr, 31Km i un desnivell+ de 675mts.
Tota una nova experiència, que de ben segur repetiré!!!

Ruta


Salut!!!

2 comentaris:

  1. nos ta mal, encara que lo meu es que en marquin el camí, si no ja he llepat, no mes en faltava tenir que anar pensant en unes altres coses, uf!!
    Xevi, continua entrenant, que aviat ens veurem per aquí al poble, per la presentació. Un saludo.

    ResponElimina