dimarts, 14 de febrer del 2012

Tot fent noves amistats

Divendres passat vaig quedar amb en Joan Molas, un nou company de sortides amb BTT, per fer una sortida plegats un dia d'aquests. Resulta que varem coincidir en una reunió, i tot parlant... va sortir el tema de la BTT i córrer. Els que ens apassiona aquest mon no tardem en quedar per sortir a pedalar i així ha estat. Tot i compartir afició... qui més qui menys ens preguntem... Estaré a l'alçada??? hi ha molt de nivell, molta penya forta... no se, no se, tot i sentir-me fort, no les tinc totes clares, no creieu.
Així que avui Dimarts ha estat el dia que hem quedat per fer la Sortida. En Quique em va trucar el Dilluns a la tarda-vespre i l'hi va semblar bé la proposta d'anar per Sarrià i La Mota. A les 10, en Quique i jo ens trobem a la cooperativa de Sarrià i ja anem a casa d'en Joan.
En Quique està preparant una sortida de les seves.. la GeoBTT Quickoffroad, no podem anar per la zona que prepara (es un misteri) i en Joan està ultimant la Cursa d'Orientació del proper Diumenge, de la que ens en fa cinc cèntims de la ruta i del tema. Com mai no tot es conegut... benvingut sigui tot el que un pugui aprendre.

Anem per Sarrià fent corriols coneguts per uns i desconeguts per altres, i en fem de tota mena, quan un no el coneix, després ell n'ensenya un a l'altre... vaja això si és una sortida ben aprofitada!!!
Sense ruta en ment, està sortint prou maca. En aquestes que ens trobem a St.Medir, i en Joan ens regala un corriol de baixada molt xulo... d'allí ja anem a la recerca del corriol que varem netejar la setmana passada, però abans hem de pujar un turó que si be l'altre setmana la varem fer per corriol, avui la farem per pista... Ja veureu com pica!!! i tant que pica!!! Aquí, en Quique, se l'hi està fent una mica tard i va de tornada. En Joan i Jo seguim... per pista fins un camp on l'hi mostro un camí que cal obrir per enllaçar amb una pista que està a tocar. Un dia d'aquests s'ha de venir preparat amb eines i fer corriol!!!.
D'aquí, seguim i fem un camí-corriol de pujada (de la darrera cursa de Sarrià)... molt, molt dur el darrer tram!!!... seguim la pista a la dreta, avall, avall!!! fins trobar-nos amb el corriol. Està força ciclable... bona feina Quique i Edu!!! Travessem la riera i seguim pujant el turó tot recte, a peu, es clar... fins una casa deshabitada on ja trobem la pista que puja i puja... fins la carretera de La Mota. Molt més recte que el darrer dia... però, es clar, més dur de pujar-hi.
Seguim per asfalt... uns Kms. i en aquestes que la roda post. de la meva canyon Nerve... "ppppssssssss" rebenton!!! apa, toca canviar càmara. No si amb els corriols "nets" que hem passat i tant parlar de 'ui si rebentem amb la 29 que no portem càmara'... m'ha tocat a mi, menys mal!!!
Un cop solventat l'imprevist, seguim i ja anem de tornada, i ho fem pel corriol que tant m'agrada de La Mota a La Pallonera. En Joan no l'havia fet i és d'aquells que s'han de saber per fer-los de tant en tant,... Xulo, Xulo!!!

Finalment, 2:30Hr, 26Km i un desnivell+ de 650 mts.
I... el millor del dia i la Sortida, un nou company de Sortides, del qui n'espero gaudir-ne moltes i moltes més.
Ta fort el payo!!! molt Fort.

Cada dia m'agrada més aquesta afició que tinc per la BTT.


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada