diumenge, 19 de febrer del 2012

Res del que tenia previst

Aquest cap de setmana a estat del tot imprevisible, tot i que ja m'ensumava per on anirien els trets... desprès de la visita a la Fisio, i entendre el que està funcionant malament al meu genoll esquerra, em queda la BTT i només BTT. De fet no em sap gens de greu, doncs és la meva passió i el córrer a estat un afegitó que ha vingut tot després,... sense BTT no hi hagués hagut mai el córrer.

Així, el Dissabte, amb en Simon i en Pep Comas quedem a les 9 a Sarrià per anar a fer com a sortida la Cursa de Sarrià del 2011. Anirem fent, sense ritme de cursa... ni molt menys!!! i on ens doni l'hora de plegar, doncs pleguem i ja està!!!
El 95% del traçat està molt bé, net i sec per l'època que estem... ara, el pas per un tros de camí que segueix tota una riera, que de fet està seca, hi ha un pastifang que hem deixat les bicis amb 2kg de més.... Quin poti-poti!!! No s'hi pot passar!!! per una propera, ja ho sabré i m'estalviaré aquest tram i faré una mica de volta per salvar aquest tros.
Ahhhh!!! i també un camí que es puja fins el Golf, on sempre hi ha un maleït rec petit a tot aquest camí, i que per mes dies que passi sense ploure, sempre i ha bassals de fang.

Fer tota la a cursa és llarga,... llarga i exigenta físicament. Nosaltres, avui, hem fet fins el Km 27 o 28... a l'arribar a la carretera de La Mota hem girat cua i hem tornat.
I les hem fotut una neteja a les bicis,!!! que ja els convenia... que les portavem pitjor que uns porcs!!!

Finalment, 4Hr, 37Km i un desnivell+ de 925mts.


Avui Diumenge, desprès d'una nit sense descansar tot el que un voldria i llevar-me després força tard, a les 11 del matí em decideixo a anar a fer una sortida. Agafo la Cannondale, que darrerament està en un racó del garatge una mica "oblidada", i ja enfilo cap a St.Daniel, però com St.Miquel ja el tinc molt fet... vaig a Els Àngels per la pista de l'esquerra de la Font dels Lleons fins la torre d'Alta tensió, pujo a els bancs i baixo a la Casa de les figues per el corriol d'apeu... i segueixo tots els corriols d'apeu fins dalt de tot de Els Àngels. 59min 50seg. i ja soc a lloc!!!
De baixada vaig a fer prospecció d'un corriol que he vist que agafava un caminaire, així que baixo fins casi la corva de la piscina i pujo per un petit corriol a la dreta de la pista, que puja i es fa molt bé, llàstima que no acaba on jo esperava!!! així que travesso la carretera asfaltada i segueixo pujant per camí a veure on em porta aquest. El segueixo una estona i es converteix en corriol... Bé!!! però no dura massa, que arribo a una valla. Tot i que veig que tota vora es pot seguir, com ja es tard i vaig sol, dono mitja volta i cap a casa!!!
De baixada, he rebentat la roda del darrera... no si quan es fa tard es quan sorgeixen els imprevistos!!! Toca canviar càmara i sense perdre gaire temps cap avall que fa baixada!!! Segueixo alguns corriols d'apeu, tot i anar amb una mica més de compte per no tornar a punxar, i a la casa de les figues ja agafo pista, la mateixa que he fet de pujada,... per tornar a St.Daniel i Sarrià.

Finalment, 2Hr, 28Km i un desnivell+ de 640mts.

Cap de Setmana que tenia previst fer la meva primera Duatló... i que no ha estat posible.
Com a alternativa tenia una Cursa BTT d'Orientació, però que per mal descans no he anat a fer.
Res del que tenia previst!!!


Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada