dimecres, 25 de maig del 2011

1a Meitat de la Setmana ("PreCabreres")

Dilluns, volia sortir tard, doncs aquesta setmana sembla que fa molta calor i fins dijous tocarà suar la gota!!!. Tenia previst trucar a en Tomàs per quedar a les 7 de la tarda, però ell m'ha trucat abans per quedar a les 6, ja que ha quedat abans amb en Pep. Desprès de parlar una estona i negociar hora de quedada, quedem finalment a les 6:15 a St.Pere.
Comencem a pujar cap a Puig Estela per la pujada de les dones, a aquesta hora s'agraeix la poca ombreta que anem trobant pel camí. Tot i que en Tomàs vol apretar, al veure que en Pep l'hi està costant una mica, afluixem una mica el ritme per anar tots junts.
En Pep ve d'unes mini-vacances al "pueblo" i haurà de fer una mica mes d'exercici, que els bons àpats passen factura!!! Però deu ni do com va pujant... ja no es queixa tant, ara que també va amb una bici "Alta Gamma" prestà!!!
Un cop a Can Pol, travessem la carretera d'Els Àngels per baixar la trialera i cap a la pista que tot bora carretera puja cap a la Carretera de Montnegre. Hi ha un tros que no el pugem cap dels tres, ens quedem amb les ganes i tornem a repetir la pujada fins fer-la sencera. Que es noti que hi ha nivell!!!
L'últim camí de pujada abans de trobar-nos amb la carretera de Montnegre-Els Àngels, en Pep s'ha d'aturar a posar-hi vent a la roda posterior. Sembla ser que te una petita fuga i l'haurà d'inflar tot sovint.
Ja agafem l'últim corriol que puja fins dalt d'Els Àngels i reposem una mica.
Tot seguit, cap avall que fa baixada!!! Ho fem per les dreceres d'a peu fins la casa de les Figues i agafem la pista mes curta fins St.Daniel, per fer una aturada de darrera hora a la Font de St.Daniel, per exigències del guió d'en Pep.

Finalment em fet una ruta de 2:40hr, 36km, 690desnivell+

Dimarts dia de repòs, ja que Dimecres està previst fer la Marató de les Gavarres, amb en Quique i companyia. I Diumenge tinc la Cabreres... aquesta setmana no puc apretar massa!!!

Dimecres, finalment la sortida es molt tard per l'Edu i per mi mateix i quedem l'Edu i Jo a les 8:00 per avançar la sortida i fer temps fins les 10:00 que hem quedat a Quart amb en Quique.
A última hora, l'Edu per circumstàncies que no venen al cas, no pot venir, però jo surto igualment a les 8:30, aviatet amb la caloreta de bon matí, cap a St.Miquel. Avui ens espera un dia d'aquells de calor d'estiu. He anat molt be de ritme, 39min des de casa a dalt de St.Miquel. Desprès he anat cap a Quart tot baixant per Puig Estela, Can Pol i Bicentury, carrilet i anar fent temps per arribar a l'hora.
10:00 del matí, i a Quart ja hi ha esperant en Quique. Tot seguit va arribant la colla... finalment un bon grupet de 8 bikers amb ganes de pedalar però poc temps aquest matí, n'hi que han de tornar d'hora i sembla ser que fem un altre ruta en lloc de la prevista. Proposo de fer la 7aENGINYERS que ja tinc el track i que es farà dissabte 28. Ens hi posem cap a les 10:15 i te la pinta de ser maca. Fins creuar la carretera de Sta.Pellaia no pugem gaire encara, ara bé, el sol es fa sentir... i Fot una calor!!! Aquí ja ens deixen en Xevi Mir i la Eva, a ells se'ls fa tard.
Ara ja comencem a pujar una mica cap al Puig de les Miloques i a baixar per pista força ample sorrenca i que està una mica trencada. Un parell de caigudes (David i l'altre no recordo el nom), però sense mes complicacions. Arribem fins a tocar a Can Joan del Pla, per tornar a pujar i baixar un corriol maco de veritat, fins creuar la riera de Vilallonga per fer, ara si un camí-corriol que puja de valent. Jo l'he fet en un altre ocasió i ja aviso a en Quique, en David i la Dúnia... plat petit que puja de veritat!!! Som els que quedem, la resta ja fa una estona que ens han deixat, però nosaltres, els valents, ja que tenim temps... continuem!!!
Anem fent la ruta, ara en plenes Gavarres, pujant pista i baixant corriols... mes pista que puja, fins que diem prou, fa calor, molta calor i amés se'ns fa tard i ens queda una hora de camí de tornada. Així que en Quique ens guia fins a la carretera de Sta.Pellaia per baixar per asfalt i anar a agafar el carrilet a Cassà fins a Quart.

He passat un molt bon matí, amb la bona companyia de tots, especialment d'en Quique, el David i la Dúnia, que son qui conec mes i hem coincidit en d'altres ocasions.

Finalment...
St.Miquel-Quart... 21.50km, 1:25hr, 426desnivell+
Quart-7aMarxaEnginyers... 37.70km, 3hr, 720desnivell+
En Total... tornant a Sarrià, he fet una ruta de 70km, 5hr, 1175desnivell+
Menys mal que no volia matxacar-me gaire aquesta setmana!!!