divendres, 20 de maig del 2011

Uns dies entre setmana força intensos

Desprès de cancel·lar, per culpa del mal temps, la darrera cursa que tenia prevista fer aquest passat diumenge, per cert que per l'únic comentari que he pogut trobar que fa referència a aquesta cursa... l'organització va haver d'escurçar la ruta degut a les basses i molt, molt de fang en el trajecte proposat d'inici.
Doncs enceto un altre setmana, tot preparant-me per la Cabreres 2011. Aquesta SI o SI que la penso fer.

Dilluns no tenia gaires ganes de sortir a pedalar, he estat dos dies de descans que ben valen per tal de recuperar estat de forma. Tant important és entrenar com descansar!!!
Be doncs per mirar de fer alguna cosa diferent he pensat en pujar per Montjuic, des de el Pont Major i enfilant per la Sorrera. He anat a parar a un camp envoltat de filat electrificat, però no m'ha espantat i l'he passat per sota, jo i bici... com en Rambo!!!, jejeje. l'he tingut de passar dos cops, un per entrar-hi dins del tancat i l'altre per sortir-ne a dalt de tot de Montjuic, quasi a les pistes de trànsit. Allí, he agafar una pista que baixa cap a St.Daniel, per darrera de Montjuic. De Sant Daniel cap a St.Miquel per la pista del radar, doncs sembla ser que ja m'han vingut les ganes de pedalar i aquesta pista és de les que puja fort.
Un cop al Puig Estela he decidit que en lloc d'anar cap a St.Miquel... faig un baixa/puja cap a Celrà, per pista i només pista. Peró quan he estat a Celrà, descansat de tant baixar, i com que em conec, he començat a investigar algún camí/corriol. I vaja que n'he trobat un de maco, i que val la pena de fer de tant en tant.
Després de la baixada, be la pujada cap a Puig Estela, per una pista dura de pujar. Com totes les que pugen de Celrà o St.Daniel a St.Miquel. De fet no en conec cap que sigui per anar de "Verano Azul". S'ha de salvar un desnivell d'uns 275mts aprox. amb poc mes de 4km. depèn de la pista que s'esculli per pujar.
Finalment m'ha quedat una ruta de 837desnivell+, 32.50km, 2:20hr

Dimarts, amb la companyia d'en Tomàs, tornem cap a St.Miquel. Avui un cop a St.Daniel, agafem la pista que vaig baixar ahir de Montjuic, i la fem al revés,... de pujada, per anar cap a St.Miquel per la pista del MUR. S'ha de prendre amb calma, que per alguna cosa se l'ha batejada amb aquest nom. (recordo la meva primera vegada que em varen portar per aquesta pista, com vaig patir. Vaja per no tornar a agafar la bici!!!). Ara ja la pujo amb soltura i no em fa patir gaire.
Un cop al castell de St.Miquel, fem una trialera curteta que hi ha a ma dreta del castell i baixa fins la pista de Celrà. A en Tomàs se li segueix resistint i l'ha de fer un tros a peu.
Seguim pista cap a Celrà per Can Peric, però fent un camí que no haviem fet mai i que és d'aquells mig verges que encara queden per aquells indrets. A Celrà, tornem a enfilar pista de pujada al Puig Estela. També deu ni do com pica aquesta, sort que anem be d'hora i la fresca ens acompanya. Hem trobat un biker, jove, que també la pujava, jo l'anava a seguir, però he vist que en Tomàs es quedava enrere i com no es tracta de competir, he preferit seguir amb la companyia d'en Tomàs, tot fent-la petar.
Ja arribats a dalt de tot, anem per feina a baixar, que ja portem estona pedalant i aviat es farà fosc. Fem de baixada el corriol/trialera de baixada per el radar de la variant i cap a caseta de caps a la dutxa i sopar.
Finalment m'ha quedat una ruta de 700desnivell+, 30km, 2:25hr

Dimecres, al matí, he quedat amb l'Edu i un seu company, que alhora ha quedat amb uns companys a les 9:15 per fer una ruta per les Gavarres. Total, 6 bikers (Moli, Xevi Garzon, Lluis, Joan, l'Edu i Jo) amb ganes de pedalar. Avui sembla ser que la sortida promet, veient la companyia es veu que hi ha nivell!!!... estarem a l'alçada???
Sense una ruta concreta per fer, hem fet part de la Cursa de Llambilles2010. Hem travessat moltes vegades la riera del Celre... amb molta aigua que porta i també hem trobat unes quantes basses pel camí.

Hi ha una part molt dura de pujada que sembla que t'ha d'agafar algo. Pugem unes rampes amb pendent de fins el 20%... coi que 100mts de desnivell el fem amb poc mes de ½km. És en aquest tram que ja es veu el nivell imposat per en Xevi Garzón, seguint-lo en Moli (amb la seva NINER) i jo tot darrera enganxat com una paparra. Després hi han hagut mes pujades, que he intentat anar fent al ritme d'en Xevi Garzón. Quin nivell que te aquest payo!!!
Llevat d'aquesta pujada, hem anat fent i el nivell l'he aguantat molt be. En baixades no he pogut anar al meu ritme, ja que la forquilla davantera de la meva CANYON torna a fer la guitza i l'hauré de tornar a fàbrica un altre cop. He fet tota la sortida amb la suspensió davantera bloquejada i no he anat gaire còmode en les baixades. Això m'ha fet prendre una mica de seny i m'he quedat mirant com en Lluis baixava per on jo normalment baixo, posant-hi, això si, pit i coll*ns. Ara també veig que hi ha un nivell molt alt en baixada, quina penya!!!
En aquesta pujada... l'hem tingut de fer tots a peu... és tècnicament inciclable!!!

Hem estat fent-la petar una estona...
Gràcies a l'Edu, com sempre, per les fotos.

No hem pogut fer gaire mes ruta, n'hi ha que necessitem tornar aviat per dinar i anar a treballar, així que decidim tornar d'hora, agafant el carril bici a Quart.
Finalment m'ha quedat una ruta de 550desnivell+, 37.5km, 3:00hr


Dijous... toca descans de BTT. Tot i que m'ha tocat desmuntar per segon cop la forquilla de la meva CANYON per portar-la un altre cop a fàbrica. A veure si aquest cop me l'arreglen definitivament. Sembla ser que aquesta forquilla està tocada i crec que si no li canvien les bombones o tota la forquilla sencera, no se m'arreglarà aquest problema que hi tinc.
Tot i descansar de BTT... a la tarda m'ha vingut el "mono", hi he sortit a còrrer una estona, pel que veig, si que no puc estar-me quiet.
De fet m'he de proposar de còrrer un dia a la setmana, i avui ha estat el dia d'aquesta setmana.
Ruta de 1hr, +-10o12km.

Divendres, he quedat amb en Tomàs, al matí de bona hora, a les 8:00 en hem trobat a Fontajau. Avui hem decidir anar cap a St.Grau, que ja fa uns dies que no anem per aquella banda. Carril verd fins a St.Gregori per fer un tram que va tot seguit a la riera del llémena, per arribar fins al veinat de l'esglèsia (cementiri) i agafar una pista que puja, i puja molt, tot seguint la riera "Torrent de can Verdaguer"... fins trobar-se amb la pista general (la de sempre) que puja fins a St.Grau, que també segueix pujant amb ziga-zaga cap a la torre de llum i ja encarem la penúltima pujada per desviar-nos cap a la dreta i anar a agafar una pista que baixa, i baixa fins arribar a agafar un corriol molt guapo que ens porta a un altre pista que puja, i puja fins arribar a una casa i a partir d'allí si que se'n pot dir que puja de veritat!!! Aquesta pujada l'hem fet d'altres vegades i ja sabem on ens posem!!! Així que res... a fotre-li als pistons i a pedalar amb força cap amunt. Arribem a un trencant que es troba amb una pista que be de les Serres i girem cap a la dreta, tot seguint la pista per arribar, ara sí, al cim del Puig de St.Grau.
Ja podem fer una estona de descans i recuperar forces, tot i que ja no ens en calen gaires, ja que el que queda ja es tot baixada i planer. Agafem una baixada que ja hem fet un altre cop, acompanyats per en Josep Quintana, i anem a veure si no ens perdem gaire. Tot just la baixada forta de St.Grau, abans d'arribar a la torre de llum, seguim rectes per baixar una pista-camí que baixa molt fort, fins arribar al camí dels ànecs a la sorrera. Ja tenim la feina feta!!! cami planer fins a Girona i cap a casa a la dutxa i dinar.
Finalment ens ha quedat una ruta de 875desnivell+, 43.5km, 3:30hr

Uns dies entre setmana molt intensos, i gaudint, com sempre, d'una molt bona companyia.

Salut!!!

1 comentari:

  1. bona preparacio!!!! llastima que jo no puc quedar tnat tard com vosaltres, pero j m ensenyaras els trialeres de Celrá, en veiem MAQUINA!!!!!

    ResponElimina