diumenge, 15 de maig del 2011

Un altre Cursa BTT sense participar-hi

Doncs si, que aquest any sembla ser que no estic per fer curses de BTT. Ja no se quantes he deixat de fer per la pluja.
I es que ahir, amb la que va caure, mes de 12 hores de pluja, ja em feia temer el pitjor, doncs per anar a una cursa i petir mes que no pas gaudir,... com que no.
Avui m'he llevat a les 7:00 i he tret el cap per la finestra. El dia promet, molt de sol... però m'ho repenso i veig que tot el terra està mes moll que aixut i he decidit tornar cap al llit i descansar en lloc d'anar a fer una cursa petint per l'aigua i fang que m'espera trobar en una cursa que tota transcorre per camis i corriols en mig del bosc.

Espero tindre mes sort en properes curses que tinc pensat fer.

Salut!!!

2 comentaris:

  1. Xevi;. pel cabreres encara que nevi, pels meus co....que sortiras, vamos si sortiras...je..je

    ResponElimina
  2. Edu,

    Plogui, llampegui, Nevi o faci calor... al Cabrerés no hi podem faltar.

    Salut!!!

    ResponElimina