diumenge, 12 de febrer del 2012

Cursa???... un altre dia serà!!!

Avui, Diumenge, tenia en ment anar a Llorà, a fer la Cursa de l'Open BMW. Ahir, tot parlant amb en Pipo (mestre i secretari de "l'Escoleta", club de BTT que pertanyo) pel tema de la llicència, també parlàrem del tema de curses... i aquesta nit hi he rumiat.
A les 5 del matí m'he despertat tot somiant amb la ruta, ja que la vaig anar a fer el Divendres, i els punyeteros corriols de pujada que son totalment inciclables. He estat més d'una hora donant-li voltes, fins que m'he tornat a dormir. El despertador a tocat a les 7 del matí, m'he llevat a fer un pipí, i treure el nas per la finestra... Collons quin fred!!!
Com no les he tingut totes... tapat i dorm!!! Cap al llit que no tinc ganes d'anar a patir!!! Ja hi hauran més curses per anar... a no guanyar, es clar... un que és realista.
He estat fent el "ronso" i fent un i altre son... que bé que s'hi està al llit!!! He allargat fins les 10 del matí!!!
Ja es hora de llevar-me i fer una sortida, al meu aire. Així que em vesteixo, esmorzo una mica, no gaire... i bici cap a St.Daniel, Font d'en Fita, primera pista a la dreta cap a l'esplanada, segueixo per la pista i corriol curtet de baixada per anar a la pista del Camí de les Dones. Segueixo aquesta pista fins Can Pol, travesso la carretera dels Àngels i pista per la vessant dreta de la carretera tot pujant fins trobar la Carretera del Montnegre. En el darrer corriol de pujada m'he trobat amb en Ramon i el seu grup dels "Menjacamins", hem parlat una estona i hem seguit, ells de baixada i jo de pujada. Un cop a la Carretera de Montnegre, torno a travessar la Carretera dels Àngels i segueixo per pista-camí fins dalt dels Àngels.
Només m'aturo una estona, per beure i tapar-me una mica de baixada... l'aire és fred, molt fred.
Baixo per camins d'apeu fins la Casa de les Figues i pujo a els Bancs, on em trobo en Jordi Jaumendreu que avui ha penjat la bici i va caminant amb la seva parella (xicota???) jejeje. En aquestes que tot parlant, "pppssssssssss" roda de darrera punxada!!! Si estic parat!!! Coi!!! Res que toca reparar i canviar càmara. La vàlvula deu haver rebut un cop d'una pedra/roc i s'ha trencat per la base. Un cop canviada la càmara, torno a pedalar, direcció a St.Miquel per pista i el darrer corriol d'apeu de pujada, per cremar els darrers cartutxos... avui vaig una mica tocat, i penso que si hagués anat a al Cursa de Llorà, igual no hagués donat la talla, m'ha costat molt de pedalar, hi ha dies que costa més que d'altres, i avui n'ha estat un d'aquests dies.
Dalt del Castell de St.Miquel, recupero l'alè, les forces, bec una mica d'aigua i cap avall... per corriols d'apeu... a gaudir de la baixada!!! Amb precaució, que avui hi ha molt de caminaire i s'ha de vigilar.

Finalment, 2:40Hr, 34'50Km i un desnivell+ de 850mts.

Salut!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada