divendres, 17 de febrer del 2012

Una nocturna diferent.

Aquest Dijous, en la Sortida Nocturna, hem canviat de ruta, aprofitant que la claror del dia es va allargant i la temperatura és força agradable.

Els més que constants en la "quedada" dels Dijous, en Quim i Jo, desprès de solventar un petit incident d'en Quim en la presió de la roda del dav., a les 5:45 ens posem a pedalar... i les bicis agafen camí totes soles, sense dir-lis res cap a Fontajau... Que fotem anant a Girona??? No hem quedat amb ningú més!!!
Prenem ja direcció a St.Daniel, Pista del camí de les Dones... i travessem la carretera d'Els Àngels per anar per tota la vessant dreta d'aquesta, on ja engeguem els llums, i pista, pista força pista, fins arribar a la zona corriolera de pujada... alguns dels repetjons considerables que de nit son una mica més cabronets que de costum, fins la carretera del Montnegre. 100 metres d'aquesta pista i tornem a travessar la carretera d'Els Àngels per seguir pujant per pista, ara per la vessant esq. de la carretera.
Dalt, a Els Àngels fot una mica de vent... punyatero!!! la temperatura és molt bona, vist els darrers dies que hem passat, però com ara toca tornar i tot és baixada, cal abrigar-nos amb "puf" i paravents.
Per tornar ho fem per tot el camí d'apeu... hi ens ha passat de tot!!!
En un corriol de molta pedra, a en Quim l'hi ha saltat el llum, podeu imaginar que pot passar si de nit, en un corriol de pedres, tot baixant us quedeu sense llum... No??? doncs no ha passat res del que podia passar, millor!!!. Ha tocat fer de "manetes", recargolar el suport al llum i apa tornem-hi que es fa tard!!!
Un altre corriol més de pedres, on en el darrer tram d'aquest... llantasso!!! per part meva. Apa tornem a fer el "manetes"... canviar càmara i apa tornem-hi, No???
Seguim fent corriols, que encara en queden... anem fent i en un d'aquests que sento un soroll "patapam"!!! En Quim és per terra,... Que ha passat noi??? Collons que una branca no s'ha volgut apartar, m'ha travat el manillar i ja em veus per terra!!! S'ha fotut un cop al lateral esq. genoll, costellar i braç... espero que no sigui res greu, de moment podem seguir pedalant. Ja falta poc de corriols.
A la Casa de les Figues, anem per asfalt, i un Porc Senglar "inmens" i espantat ens ha deixat passar per casa seva i s'ha apartat... suposo que l'hem enlluernat i estava més espantat que nosaltres.
Acabem la sortida baixant per la pista ràpida fins la Font dels Lleons, St.Daniel i cap a casa.

Finalment, 2:30Hr, 29'6Km i un desnivell+ de 625mts.

Em segueix molestat el genoll esq. i no ho tinc gens clar de fer la Duatló.
Avui a tocat Fisio i pel conselll que m'ha donat... res de Duatló, ni córrer en uns dies, tinc una distensió del lligament interior al genoll esq., així que tocarà anar amb BTT i fer una mica de bondat amb les cames.


Salut!!!

4 comentaris:

  1. Noi, una llàstima pero el primer es la salut, ja ni han més de duatlons, recuperat aviat.
    Salut i pedals

    ResponElimina
  2. Ramon,

    moltes gràcies.
    Em queda el consol de que puc anar amb BTT i apenes tinc molèsties.

    Fes-ho bé, que et vigilo per la propera!!!


    Salut!!!

    ResponElimina
  3. XEVI,per si de cas vols anar a Llagostera a correr, tindre l'impres dema i podem quedar com l'altre dia. La federacio encara no te les llicencies fins dilluns o dimarts. Au salut i a pedelar, que per el que veigi no et falta a tu, com sempre .

    ResponElimina
  4. Pipo,

    Hi aneu vosaltres???
    No tinc previst fer aquesta cursa, volia anar a la Duatló però no la puc fer. Igual m'engresco a fer la Cursa BTT Orientació,... però no tinc res clar,... be una cosa si, demà dissabte faré una Sortida amb BTT suau,... llarga però suau.

    Salut!!!

    ResponElimina