dimarts, 20 de març del 2012

Dilluns suau, Dimarts exigent

Diumenge no vaig sortir, desprès de la volta a Girona, un dia de repòs ha anat bé.
El Dilluns, faig una sortida en solitari per Sarrià abans no vinguin les pluges que anuncien dia rere dia però que no acaben d'arribar.
Aprofitaré i investigaré una mica de camins de Sarrià i de la Mota. He anat per camins i pistes conegudes, m'he endinsat en corriols per provar si tenien sortida i algun si que m'ha agradat.
Camins a St.Martí de la Mota i Corriols per Can Joan Gros... No gaire res mes a destacar.

Finalment, 1:45Hr, 26'5Km i un desnivell+ de 625mts.

El Dimarts tenia "cita" amb en Pipo de l'Escoleta.
Diu que prepari una de ruta per la meva zona,... "tu mateix!!!", i en tinc una pensada que és de les que ens posarà a caldo.
Al matí, parlant amb en Joan Molas, em comenta que pot fer un forat i te una estona per sortir a pedalar, li comento la sortida que farem a les 14:00 i s'hi apunta. Un altre que és dels que no es queixa... avui tocarà patir.
Sortim a les 14:25 i anem cap a St.Daniel tot xino-xano per asfalt passant pel Pont Major i Pedret. Un cop al convent de St.Daniel, aperitiu de la sortida "El Calvari"... enfilem corriol de la dreta que puja a Torre Gironella, i corriol de baixada per la Font de les Curculles.

Anem a fer l'entrant del dia... agafem la pista del "Radar" i, de seguit, corriol de pujada amb afegitó de pujada al primer turó. Tornem a fer 300mts de pista i fem tot el corriol d'apeu de pujada. Girem per camí a l'esquerra fins Puig Estela, amb el darrer repetjó "punyateru"... He avisat!!!
Hem començat a un ritme molt alt, els corriols son força pedregosos i per qui no s'els coneix es fan més tècnics del que son,  una combinació que afegit al desconeixement de la ruta fa que sigui encara més dura la pujada.
Encara no portem 1Hora pedalant i ja portem 450mts de desnivell+.

Ara anem pel Primer Plat del dia... Corriol de Puig Estela, camí fins la Pista de Celrà, per pujar uns mts. i camí corriol de baixada a la Riera Mavalls, Mines Nen Jesus, camí fins trobar de nou la pista de Celrà, pugem la pista passant pel dipòsit, Cal Dineret i Puig Estela un altre cop.
1:30Hr i el desnivell ja és de més de 700mts. Anem a un molt bon ritme, i es que no m'estranya amb aquests personal!!!

Aquí en Joan sembla ser que es fa tard i ens vol deixar abans d'hora, en parlem i no farem la resta de sortida que tinc prevista, la canviaré una mica per així escurçar-la i fer-la tots plegats.
Anem pel Segon Plat del dia... pista fins el trencant de St.Miquel, i pujada pel corriol d'apeu. Tècnic i exigent, com ens agrada!!! jejeje.
Un cop coronat el cim de St.Miquel, en Pipo immortalitza el moment amb una foto i desprès de fer-la petar una estona...

Anem pel Postre del dia... Mina Victòria!!! Per mi, el millor corriol de St.Miquel.
Per anar al corriol, baixem per darrera el castell, pel corriol curt, tècnic, pedregós i que un el te de conèixer per fer-lo en condicions. Seguim per pista fins el trencat de Celrà "Can Comei", seguim direcció al "Congost" i a pocs metres, ja prenem el corriol que planeja i puja/baixa durant un km aprox., fins les roques que fan de mirador. Aquí ja baixa en picat!!! un desnivell molt considerable, un corriol guapo, xulo, tècnic,... "pa gossà"!!! un corriol que no et deixa indiferent si ets dels que t'agrada corriolejar, un corriol per quedar bé!!!
En aquest corriol, quasi a les acaballes, he sofert una punxada a la roda del davant, tot i portar líquid no ha  aguantat, i m'ha tocat canviar càmara. Res, 10min i acabem de fer el corriol, i seguim la pista de baixada (molt de desnivell) fins la carretera de Celrà, a El Congost.

D'aquí... etapa d'enllaç fins a Sarrià, per asfalt i passant per darrera de Campdurà, on hem anat a fer una visita a la resclosa del Ter... mes que tot a xafardejar una mica!!!

Finalment, 2:30Hr, 29Kms i un desnivell+ de 925mts. Ahhhh!!!... amb reventón inclòs. Ruta
Companys, quan vulgueu repetir... cap problema!!! A St. Miquel hi ha corriols per no parar i si anem cap a St.Grau... més i més... un no parar!!!

1. Deu n'hi do. Segur que han quedat ben servits i contents de la ruta que els has preparat. Jo de moment 0 kms aquesta setmana...

2. nano he disfrutat com un camell i tambe m'has fet patir molt, estas en un estat de forma fantastic, com en Joan , la veritat( m'ha caigut molt b). Pense que t'ho tindre en conte, ja vindras a casa jaaaaaaaaaa.......... Merci per una tarda bttera i corriolera com m'agrada. Fins la proxima company ( tornare amb els meus vasalls a les teves terres i et destronarem del teu castell amb les nostres montures de metall i carboni ) ¡¡ HE DIT !!