divendres, 20 d’abril del 2012

Entre ruixat i ruixat...

Aquesta setmana, entre predicció, meteocat i ruixat, he pogut sortir sense mullar-me, que era del que es tractava.

El Dilluns no vaig poder sortir, la feina no la vaig poder "aparcar", aquesta d'avui no pot esperar!!!. De fet, tampoc tenia previst sortir, i m'anirà be reposar desprès de sortir els dos dies anteriors.

Ja el Dimarts, a 2de12 del migdia, abans no s'espatlli el dia, vaig per St.Daniel i els seus voltants, sense anar massa lluny, això si... vaig a fer un "tremendu" trencacames, tot un neteja-toxines!!!

Només d'arribar a St.Daniel, pujada a Torre Gironella, corriol de baixada i pujada al cim del turó "El Calvari" per baixar pel corriol de la Font de les Curculles, Font d'en Fita, i primera pista a la dreta de Can Sirvent. Pas elevat de la variant i camí de pujada fins l'esplanada, on em fa falta posar el 36 darrera, tot i que avui l'he pujat amb el 32 davant... anem millorant!!!
Baixada per pista "nova" a la Font dels Lleons i pujo pel camí de la dreta que passa per sota la variant i baixo fins Can Tomàs. Agafo la pista a la dreta, "Camí d'Els Àngels" i ho faig pel corriol d'apeu a els Àngels, travessant per sota de la variant pel "tubo" i pujada pedregosa... on m'he distret amb un caminaire que baixava a peu (serveix d'excusa, no?), i m'he fotut una "gardela" d'aquelles tontes de pujada, sense concequències més que un "set" al maillot llarg i una petita esgarrapada.
Un cop a la pista del Radar, pujo fins el petit turó del davant per fer el corriol de baixada del salt... segueixo la pista fins l'alçada del radar i trialera de la dreta per fer el camí fins la Font del Ferro. Faig un tram d'asfalt fins St.Daniel i pujo a Montjuïc per darrera, a les pistes de trànsit, 300 mts d'asfalt i ja baixo pel corriol de "La terrera".
Torno ser al costat de la Font del Ferro. Pujo la pista de St.Miquel, però a la primera "paella" agafo el camí de l'esquerra que segueix pujant, passo per sota de la variant, ziga-zaga fins trobar la pista "del mur"... i amunt!!! corriol a l'esquerra fins la pujada de les pedres, on baixo un altre cop a trobar-me amb la pista de St.Miquel i ja no la deixo fins fer el cim al Castell de St.Miquel.
Sense aturar-me, baixo pel corriol tècnic de darrera el castell i segueixo baixant fins trobar el corriol que em porta a la pista de "La pujada de la mort"... avui la faré de baixada!!! però pel corriol del "recte" a la línia de Alta Tensió.
Un cop a baix, torno travessar la variant direcció a Montjuïc i baixo pel corriol (ara ja es un camí amb molts de nombres per convertir-se en pista) que baixa al Pont Major, passant per la Sorrera. D'aquí ja només tram d'asfalt fins caseta.

Finalment, 2Hr, 28'7Km i un desnivell+ de 950mts. Ruta Garmin

Dimecres, desprès d'una nit de pluja i un matí amenaçant, sembla que el dia es va aclarint.
Les nocturnes... res de res, no n'hem tornat a fer des de ja fa mes d'un mes, amés ja m'estic tornant a acostumar a sortir sol, quan em va bé i puc, em poso el vestit de bttero... i a pedalar!!!

Avui la feina no pot esperar, així que no es fins 2quarts de 7 que puc anar a pedalar.
Així que torno a anar per St.Daniel, Font d'en Fita, Font dels Lleons i segueixo la pista per pujar per Can Ferriol i fer una mica de volta per anar fins la pista del "Mirador" per continuar pujant fins la torre d'alta tensió. Segueixo pista fins Can Pol i baixo per la pista de les Dones fins l'enllaç amb la pista de dalt del camí de les dones, per agafar una altre pista fins Can Mascort.
Agafo pista de baixada i corriol fins el pla de Can Moreto. Camí-Pista de la Vall Preona i pujada pel corriol a la carretera de Els Àngels. Corriol d'apeu i "La Casa de les Figues". Pujo el turó del davant, per les torres de llum i fins "els bancs". D'aquí, ja no faig mes voltes i segueixo aquesta pista per Puig Estela, Ca la Ferriola i St.Miquel.
Torno a fer el corriol tècnic del darrera del castell i baixo a trobar el camí de les pedres, per tornar a pujar a l'esplanada de St.Miquel, d'on ja baixo pel corriol del costat de la pista i entre pista i corriols d'apeu... avall  que fa baixada!!!
Però tot baixant per la pista, decideixo fer algun petit desnivell més... així que abans de la variant, trencant de la dreta per reseguir la variant i fins Montjuïc per baixar per camí de la Sorrera al Pont Major.

Finalment, 1:50Hr, 31Km i un desnivell+ de 745mts. Ruta Garmin

Avui Divendres he sortit amb en Quique, que tot i haver fet una revisió més que severa a la seva Santacruz... per manca de peces ha sortit amb el plat mitjà sense canviar-lo i sense poder-lo utilitzar, i amb el pneumàtic de darrera perdent aire cada 2x3.
Sense embolicar-nos massa, hem pres direcció St.Daniel, pujada pel camí de les Dones, els bancs i corriol de baixada a la Casa de les Figues, on agafem corriols del camí d'apeu a Els Àngels i camins-pistes per la vassant dreta de la carretera (pujant). Arribem a la pista de Montnegre, fent el darrer corriol de pujada, i tornem a inflar la roda del darrera d'en Quique.
Seguim la pista direcció Montnegre i fem el corriol de baixada a Can Marcó del Clot, un corriol per gaudir, d'aquells macos macos, ràpid... i tornem a posar pressió a la roda.
Seguim pel camí fins la Vall Preona i fem un tram de l'Open de Quart, a l'inversa. Corriolem de pujada,   tot força moll i perdent tracció tot sovint, lliscant per les pedres i lloses de pissarra. Tot i així el fem tot de pujada, fent un parell de peus i salvant tots els demés obstacles. Dalt del corriol, a la torre de llum, seguim per la pista fins fer el corriol de baixada al Celrè... es fa molt bé i sembla que està sent força transitat, doncs el veig molt net i trepitjat.
Travessem el Celrè a peu, hi ha una mica d'aigua i molta pedra per fer-lo al cim de la bici... i pugem per la pista direcció Can Mascort, per pujar fins el dipòsit i anar a baixar els "tobogans" que tant ens agraden de fer.
D'aquí ja anem per plegar, la roda sembla que perd cada cop més i també ja portem una bona sortida, les bicis estan una mica enfangades, així que passem per la benzinera de La Creueta i així la podem netejar una mica.

Finalment, 2:50Hr, 34Km i un desnivell+ de 750mts.

Per aquest Finde... m'he apuntat a la Duatló de Mongrí...