diumenge, 1 d’abril del 2012

Torno a tenir la Canyon Lux MR a ple rendiment


Dissabte, amb un cansament del dia anterior (vaig muntar la paradeta al càmping), cames, lumbars, ciàtica i esquena... tot més carregat que ni haver fet 200km amb BTT,...
doncs tot i així que se m'acud,... ja que em queda feina i tinc de tornar-hi per deixar-ho tot llest per la temporada, jo me n'hi en vaig amb bici des de casa i la resta de la fàmili hi anirà amb el cotxe carregat amb les eines i amb ganes de treballar, també.

A les 8:15 em poso a pedalar, ja em la "pata negra"... finalment reparada!!!
Asfalt fins St.Daniel i ja pujo per pista a l'esplanada, Can Nardis, Torre d'alta tensió i baixada a Bicentury. Segueixo pel darrer tram de l'Open de Quart, i de Palol a Quart per GR, Llambilles, St.Cristòfol del Bosc,  travesso la carretera de Sta.Pellaia, Puig de les Miloques, Urb.de les Gavarres direcció Els Metges fins el trencant direcció El Matxo Mort passant pel costat del Puig Gros i direcció Romanyà per Font Josepa.
Un cop a Romanyà... corriols de baixada fins la Font Picant, pista i més corriols de la darrera cursa del Pollastre i a Sta.Cristina d'Aro, carrilet fins Castell d'Aro.

M'he trobat bé físicament, tot i que les lumbars m'han fet patir més del compte.
He anat fent "estiraments" per descarregar l'esquena i les lumbars, en alguns moments les cervicals esq. les tenia ben "agarrotades",... però tret d'aquests mals moments passats, he pogut anar fent a bon ritme.

El dia, es-pec-ta-cu-lar. Bona temperatura i un bon solet de mig matí.
He trobat poca gent pel camí, m'ha estranyat en un dia com aquest.

Finalment, 2:51Hr, 50'7Km i un desnivell+ de 1000mts.


Diumenge, diada del ram, o sigui que aviat a casa.
Farem una pujada/baixada a St.Miquel, amb la Rosa, tot sigui per estirar cames (Jo) i agafar força i confiança (la Rosa).
A les 9:10 anem fins St.Daniel, Font del Ferro i pujada per la pista a St.Miquel. Avui, a la Rosa, l'hi costa pujar més que el passat diumenge,... igual l'hi falta el "puntasso" de sortir de marxa a la nit!!! Pel proper dia, l'hi preparo un parell de gin-tònics la nit abans, jejeje.
No, que la culpa ha estat del canvi, que no entrava "la primera" i m'ha tocat ajustar el canvi... quina feinada!!!
Tot i costar pujar, s'ha portat molt be, s'ha queixat una mica, però tot bé. La darrera pujada se l'hi ha entravessat una mica i la falta de forces l'hi han fet perdre tracció, però res, l'ajudo a tornar a agafar-la i cap amunt!!!
Un cop coronat el cim, avui hem pujat fins a dalt, al castell, hem fet una parada per recuperar, beure i cap avall, que fem just de temps!!! Ella ha baixat per pista i jo he alternat els corriols d'apeu... "El mono!!!" no m'he pogut aguantar!!!

Finalment, 1:50Hr, 18Km i un desnivell+ de 325mts.


Salut!!!

1 comentari:

  1. que be que va la lux! la unica cosa que li he fet per millorar-la es retallar-li el manillar fins a 64 ctrs i amb això he aconseguit una posició una mica més dreta i més control baixant, a part li he posat uns punys Ergon GS2, si fas tirades llargues veuras quin canvi!

    ResponElimina