diumenge, 15 d’abril del 2012

Una Duatló Personal

Avui Diumenge, desprès de parlar amb la Rosa i convèncere-la, hem anat a Girona a fer la Cursa d'Esports Parra (10Km circuit urbà).


No ho teníem gaire clar entre setmana,... la previsió del temps no hi ajudava gaire. Ahir Dissabte em va trucar en Quim i ell ja hi està apuntat, nosaltres, si no plou, hi anirem també, en hi veurem!!!
A les 8:15 ens llevem, sense presa, esmorzar lleuger, ens preparem i agafem la moto i cap a Girona. Aparquem en un plis-plas!!! a la plaça del Lleó... avantatges d'anar amb moto.
Anem a fer la inscripció, ens donen la samarreta i el dorsal, en aquestes que ens trobem amb en Quim, a veure com va aquesta cursa!!! Anem a recollir el Xip, també (tot a estat molt ràpid i molt ben preparat per la organització.
Una Gentada!!! Però d'on surt tanta Gent!!! més de 1300 participants!!!
Una mica de merder al començament, però res sense solució, així que tret de sortida a les 10 del matí i... A Còrrer!!!
No he vist més en Quim ni la Rosa... "cada loco con su tema", cadascú a la seva guerra!!!



El recorregut ha estat molt planer, tot per asfalt i sense gaire a comentar, només, que com sempre, els primers quilòmetres són els que s'em fan més feixucs, però a mida que passen els Km. ja em vaig conscienciant amb què he vingut a fer i per què ho he vingut a fer.
Com sempre, també, em casca molt com em va avançant la gent... i es que "uno tampoco està tan mal!!!", per veure com la gent amb uns esbufecs que va fotent et va seguint el ritme i t'avança poc a poc... poc a poc. Paciència i jo a lo meu!!!

A l'arribada, l'últim Km., com sempre, "mariquilla" l'últim... I ja veus com tothom crema els darrers cartutxos que els queda, i jo, com no... com tots a fer el darrer sprint!!!

Finalment, 46min... ha estat dins les meves previsions de baixar per sota de 5min/Km,... no he donat més!!!   posició... 436 de 1041
Classificacions


Espero uns minuts, tot fent estiraments, a la Rosa... 59:50, per sota de 1 Hora, tot i haver-ho passat malament al Km 7, no està gens malament!!!

Arribada ordenada, sense col·lapse de gent. Entrega del Xip i recollida d'obsequi i beguda per tothom. Tot molt i molt bé. Felicitar a la Organització!!!


Arribem a casa i la Rosa ja la veus enganxada a la màquina per fer estiraments... jejeje.
Com jo estic "fresc" i no estic prou "axonat"... per estirar cames, decideixo agafar la bici i fer un puja/baixa a St.Miquel, "masoca" que és un!!!
Sense intenció de fer gran cosa, a bon ritme i sense perdre gaire el temps, doncs hi ha uns núvols que amenacen pluja, pujo depressa per la pista de St.Daniel, Can Lliure i segueixo per la pista fins dalt de tot el castell. Sense parar a recuperar, ja recuperaré al baixar, giro cua i cap avall pels corriols d'apeu i pista,... a gaudir una mica de la baixada!!!.

Finalment, Puja(37min)/Baixa(20min) per sota d'una Hr., 18Km i un desnivell+ de 350mts.

Ara ja estic "cuit" de cames... una bona dutxa i un bon dinar, per recuperar.!!!



Salut!!!

2 comentaris:

  1. Felicitats!!!! Esteu fets uns xavals!!! llàstima que no puc seguir el vostre ritma però en la meva segona joventut segur que si.. apa

    salut !!!

    ResponElimina
  2. Xevi,a veure si t'apuntes a la mitja de tossa,pot ser espectacular, la de Girona ja la tenim al sac, bosquem nous reptes. La de Tossa, pot ser increible tan per les vistes com per la dificultad.
    Salut i pedals

    ResponElimina