dissabte, 6 d’agost del 2011

Sortida amb els "Escoleteros"

Aquest cap de setmana, aprofitant que segueixo per Platja d'Aro, tenia previst "acoplar-me" al gup de L'ESCOLETA BTT de St.Feliu de Guíxols, seguint l'oferta d'en Xavi Conchillo.
Jo espero estar a l'alçada del ritme de les sortides, ja que pel que puc copsar en el seu blog, es preparen sortides per nivell mig-alt, així que tot i estar en plena forma, el Dissabte surto tot sol per escalfar la sortida de l'endemà, i ho faig pujant a Pedralta per la pista de Can Llaurador. Un cop a dalt, al trobar-me amb l'asfalt, giro a la dreta per seguir pujant i anar a buscar una línia de llum, seguir-la baixant i agafo un corriol a l'esquerra que em porta al corriol de la Murtra, el que baixa de la Creu d'en Barraquer. El segueixo cap a baix i al trobar-me la pista, segueixo el corriol a l'esquerra per tornar a pujar fins a la carretera d'asfalt a Pedralta, per agafar el corriol de la dreta a Sta.Escolàstica i baixar per un corriol que porta fins la línia de llum i que em porta per la Roca Tosa fins la pista-camí a tocar el Golf Sta.Cristina.
Torno direcció a Can Lara per anar a fer uns metres més de desnivell i pujar cap a Solius, i poca cosa mes... cap a Platja d'Aro a fer quatre estiraments i preparar-me per l'endemà.

Així que arriba Diumenge i a les 8:15 del matí ja vaig camí a Castell d'Aro per trobar-me amb la colla de l'EscoletaBtt.
Allí ja em trobo amb en Xavi Gonzalez i en Clemente, i esperem que la penya vagi arribant. A mida que veig qui s'hi va afegint, copso el nivell i m'adono que avui serà un dia que promet,... amb pregunto si estaré a l'alçada, tot i que jo em veig força capaç, es ara quan en tinc algun dubte.
I... al veure en Pipo, quina cara s'em queda¿? coi, si està fet un armari!!! Està Quadrat!!!
Res, pit i coll*ns... si no estic a l'alçada ho reconeixeré i a girar cua!!! Apa, no esperem més i fotem-nos a pedalar d'una vegada!!!
Agafem per Castell d'Aro mateix i pujadeta d'asfalt, escales i corriol força tècnic per començar i pujar de dret al Cim d'Aro (MasNou). Comença bé la Sortideta!!!
Aquí ja he pogut treure conclusions, i ja vist mes o menys el meu lloc,... veig que aguantaré bé la sortida i que amés la gaudiré amb tots ells,... PROMET, si senyor!!!.
Baixem per asfalt fins la barrera i ja agafem pista que em conec de fer-la tot sovint. Pujada a la Pagesa, baixada fins la Riera dels Molins i pujada per pista al Golf Masnou per Puig del Monjo. En aquesta pujada, llarga, ja hem començat amb els "piques" típics dels Bikers... i jo que no em costa que em piquin... jejeje, a Roda d'en Pipo i tot fent-la petar i anar pujant i pujant, quan de sobte, ens avança en Clemente i nosaltres seguim fent-la petar, això si, amb el punt de mira ben enfocat, sense perdre'l de vista. Així que quan arriba els dos darrers repexons, apreto els meus pistons i a la caça de l'escapat!!! i a la darrera pujadeta, "hachazo que te crió" i l'hi he fet una passada que s'ha quedat clavat,... jejeje. Ho he fet amb tot el carinyo!!! que consti. Ho se, ho se... m'haig de reservar i no mostrar totes les cartes d'entrada... però es que no m'hi pot resistir... estic enganxat a la BTT!!!
A dalt, hem esperat que anés arribant la colla i també ha tocat reparar un "pinchazo". Després, una mica freds ja que el dia està tapat i comença a ploure, anem a fer alguns corriols, alguns ja els coneixia, però d'altres que m'he anotat be al gps per fer-los ben aviat i ajudar a mantindre-l's nets. Hi ha hagut estones que no sabia ben be on estava, però amb els "Sherpas" Pipo i Nava, estic en bones mans!!!
Quan hem donat un repàs a la muntanya del Golf Masnou, ens hem anat a la Font Picant, per reomplir bidons, fer uns camins de puja/baixa per agafar una mica de carrilet direcció a Llagostera i fer la pujada al Puig dels Lladres, on al començament m'he trobat amb un tap i he decidit posar-me a la cua i començar de nou. És una pujada que ja he fet tot sovint i me la conec, així que amb calma i al meu ritme veig que vaig molt bé i començo a avançar els darrers companys i no creia poder arrivar a contactar amb el grup de davant, pero... al ratet, he vist el grup capdavanter al meu avast... he apretat un xic més i m'he posat a roda d'ells, a recuperar una mica l'esforç. Un cop mig recuperat els he avançat, que com ha dit en Nava... "m'els hi he emportat les enganxines", jejeje. I tot seguit, el "pique" final de pujada amb en Pipo que ha estat d'alló "esgotador" ja que crec que no em quedava cap cartutxo a la recàmera i les reserves estaven a un nivell molt baix... així que m'ha tret un parell de metres al final i s'ha anotat aquesta pujadeta!!! Bon "pique", Si senyor!!! esgotador i alhora gratificant!!!
Mes camins i corriols per finalment anar a fer vols per la muntanya de Solius. Aquí si que hem fet corriols que desconeixia completament i em queda molta feina pendent a fer, per repassar-los de tant en tant. Com que tinc la ruta en el Gps, me'n refio de fer-los aquesta mateixa setmana per etapes i així memoritzar-los, ja que tinc pensat de fer alguna altre sortida i ensenyar-vos aquests corriols a qui m'hi acompanyi.

Tinc que dir que aquesta colla d'avuí és collonuda!!! i que m'hi he sentit molt bé al pedalar al seu costat. Aquest grup es fan un tip de netejar i preparar corriols, per després gaudir-ne en cada sortida. Aquestes coses son d'agraïr i també m'animen, encara més, a fer-ho jo mateix en estones i sortides en solitari.
De ben segur que aprofitant que estic estiuejant a Platja d'Aro, intentaré de coincidir en altres ocasions en les seves sortides i en alguna d'elles podré coincidir amb en Xavi Conchillo, ja que ell va ser qui directament m'hi va convidar i aquest cap de setmana no hi era present ja que està fora de vacances.

Finalment, ruta 50Km, 4:25Hr, 1200desnivell+... i la companyia... per recomenar i repetir en qualsevol ocasió que pugui.

Crònica de la Sortida... By Nava (Escoleta BTT)

1. Xavi, ja saps que pots venir a picar-te sempre que tu vulguis, ja et vaig dir que la bona gent biker sempre era benbinguda. Si senyor , va ser una molt bona sortida, com sempre i a mes en companyia nova i de bon rotllo. Salut company

2. Bona sortida, cuan arrivis a Girona, no et podren seguir, per cert el dai 17 de set, es la cursa de sarria, "pa que lo sepas", salut company

3. Pipo,

encantat de poder pedalar i "picar-me" amb vosaltres!!!
    Em falta poder millorar la tècnica de baixada que tots vosaltres teniu... i espero aprende-la de l'Escoleta.

Edu, el 17 de Set. i ha la Baronia de SAS... a Salt. i és un dissabte.
    No serà el diumenge 18 la de Sarrià???